نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1393 - 9:20
حبیب الگامه، فرزند سردار شهید صفرعلی الگامه ازعدم نامگذاری یک خیابان به نام شهید توسط بنیاد شهید و شورای شهر یاسوج به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،حبیب الگامه، فرزند سردار شهید صفرعلی الگامه در گفت و گو با خبرنگاران از بنیاد شهید و شورای شهر یاسوج به شدت انتقاد کرد و گفت: سیاست کلی بر این است که نام خیابان ها و بلوار ها به نام شهدا و سرداران شهید باشد اما در تمامی شهر یاسوج را بگردیم حتی یک کوچه هم به نام سردار شهید الگامه وجود ندارد.

 

الگامه افزود: با این که  پیگیری های زیادی مبنی بر نام گذاری یکی از خیابان ها به نام این سردارشهید داشته اند اما مسولین مربوط از آنها خواسته اند که خودشان جست و جو کنند و کوچه یا خیابان بی نام و نشانی برای نام گذاری پیدا کنند و همچنان بی تفاوت نسبت به نام گذاری یکی از خیابان ها و بلوارها به نام این سردارشهید هستند.

 

حبیب الگامه در پایان به این نکته اشاره کرد که برخی از مسولین با این دید نگاه می کنند که حماسه هایی که شهدا آفریدند دورانی بوده و اکنون دوران آنها به پایان رسیده است.

 

گفتنی است سردارشهید صفرعلی الگامه از شهدای جنگ تحمیلی است که پس از رشادت های فراوان در حماسه عظیم پدخندق به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

منبع:سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا