نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1393 - 13:50
سردار بوعلی روز 9دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت:حضور گسترده و پرشور مردم در 9 دی امسال بیانگر این موضوع است که همه مردم با اعتقاد و باور خود درمراسم بزرگداشت حماسه 9 دی حضور پیدا کردند .

به گزارش چهارفصل، سرداریدالله بوعلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: به دلیل پای بندی به این اعتقادات است که ملت ایران با تمام توان در مقابل توطئه های دشنمان و استکبار جهانی قد علم کرد و با شعارهای کوبنده در 9 دی دخالت بیگانگان را محکوم کردند.

 

وی بیان کرد: با وجود گذشت  پنج سال سال از فتنه 88 مردم ایران همچنان پر شورتر ازهمیشه در صحنه حضور می یابند و از آرمان های نظام و انقلاب تا پای جان دفاع می کنند.

 

سردار بوعلی روز 9دی را  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت:حضور گسترده و پرشور مردم در 9 دی امسال بیانگر این موض ع است  که همه مردم با اعتقاد و باور خود درمراسم بزرگداشت حماسه 9 دی حضور پیدا کردند و این موضوع رمز ماندگاری این روز است .

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:هرچند دشمنان و فتنه گران  در سال 88 توطئه های زیادی کردند وسرمایه هنگفتی برای به نتیجه رسیدن اهداف شوم خود گذاشتند اما ملت  ایران در یک روز وارد صحنه شد و همه آنچه آنها در این مدت پیش بینی کرده بودند را نقش بر آب کردند .

 

وی اظهار کرد: اگر مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری در مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند  به دلیل باور به اعتقادات و دفاع از ارزش ها بوده است.

 

بوعلی عنوان کرد:  با بیان اینکه هر کسی در هر جایگاهی، از هر موضع  و با هر قدرتی بخواهد این ارزشها را مورد تعرض قرار دهد مردم خودشان را نشان می دهند و وفاداری خود را اعلام می کنند.

 

انتهای پیام /گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی