نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1393 - 22:17
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران اظهارداشت: بزرگ ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب اسلامی 9دی 88 بود چرا که به این شکل و با این جمعیت نداشتیم .

مجتبی ثابتی در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل اظهارداشت: در طول انقلاب اسلامی  و در زمان پیامبر(ص)یکی از مشکلات جامعه  اسلامی وجود عناصری بود که در زبان پیروان پیامبر بودند ولی در عمل دنبال منافع شخصی بودند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: منافع این افراد در زمان پیامبر یا به بیرون ربط داشت یا در تشکیلات آنها وجود داشت.

 

وی ادامه داد:  در طول نهضت اسلامی پیامبر ما دچار یک سری بی بصیرتی هایی بودیم که  سرعت فراگیر شدن ، رشد و سرعت حرکت اسلامی پیامبر(ص) را با کندی مواجه می کرد.

 

ثابتی افزود:  اتفاقاتی که در زمان پیامبر(ص) اتفاق افتاد باعث پر باری گفتمان اسلامی شد.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران اظهارداشت: مسئله ای که می تواند دامن گیر انقلاب اسلامی شود نفاق است چرا که در آن دشمن و صحنه مشخص نیست.

 

وی ادامه داد : در جنگ واقعی دشمن و نتیجه  مشخص است که در این یا ما پیروز میدان  یا مغلوب هستیم در صورتی که در نفاق طراحی  و شناخت دشمن بسیار مشکل است.

 

وی گفت: در نفاق دشمن خاکریز های زیادی را جلو می آید  و محل مبارزه هم قلوب انسان ها است که اگر قلوب آمادگی نداشته باشد مکدرتر می شود.

 

حماسه 9دی  بمب  اراده  و بصیرت مردم به دشمنان نظام بود

 

فعال سیاسی افزود: حماسه 9 دی  وحضور جمعیتی بیش از 40 میلیون بعد از 32 سال از انقلاب اسلامی پتک محکم و بمبی از اراده وبصیرت مردم به ملی مذهبی ها، سلطنت طلب ها بود.

 

 

ثابتی  خاطرنشان کرد: در 9 دی 88 قشر های مختلف  مردم با همه جریانات سیاسی که امام خمینی(ره)، رهبری  و عاشورا را قبول داشتند به صحنه آمدند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: کسانی  که به میرحسین موسوی رای دادند با حضور در روز 9دی از این جریان که  به دنبال آشوب بود تبری جستند و اعلام برائت نمودند که مردم تابوی جریانات سیاسی نیستند.

 

ثابتی خاطرنشان کرد: در 9 دی 88 نقطه ای  که فصل مشترک بین برخی از اصلاح طلبان  رادیکال با رسانه های غربی است این است که دلسوزان نظام خوشحال شدند از این حماسه عظیم ولی برخی از جریان ها و افراد مانند میرحسین موسوی  وکروبی و سی ان ان و رسانه های غربی این اقدام را تحت شعاع قرار دادند واین اقدام را حکومتی تلقی نمودند..

 

وی افزود: دشمنان نظام  در حماسه 9دی  به این پی بردند که حکومتی که کمتر از 48 ساعت بالای 40 میلیون جمعیت دردفاع نظام بیایند نشان از حقانیت و قانون مداری این حکومت است که این افراد در  کمترین زمان به میدان می ایند.

 

بزرگ ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب اسلامی در 9 دی 88 بود

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران اظهارداشت: بزرگ ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب اسلامی  9دی 88 بود چرا که به این شکل و با این جمعیت نداشتیم .

 

9دی 88 خاصیت انقلاب در انقلاب داشت

وی گفت:حماسه 9دی خاصیت انقلاب در انقلاب بود چرا که در اوایل انقلاب عده ای مدعی انقلاب ی گری  بود ند به دنبال این بودن که به امیال خود برسند که مردم به میدان آمدند و نگذاشتند آنها به اهداف خود برسند هر جریانی که نتوانست در قاموس امام خمینی(ره)و جمهوری اسلامی بگنجد جایی در انقلاب  ندارد.

 

ثابتی خاطرنشان کرد: خاصیت انقلاب ریزش هایی است که باید ریزش کند که اکثریت مردم ایران اسلامی دارای اصالت انقلابی هستند.

 

عضو شواری تبین مواضع بسیج دانشجویی افزود: حماسه 9 دی کمتر از انقلاب اسلامی نیست.

 

وی اظهارداشت: خدا خواست که دشمنان انقلاب اسلامی احمق بماند و اینها که با پرچم سبز امام حسین(ع) به میدان امدند بعد از انکه دیدن مردم انها را پس زدند راه دیگری را پیش گرفتند که با آتش سوزی هایی که در عاشورای حسینی 88 انجام دادند  مردم پاسخ آنها را دادند.

 

ثابتی درپایان گفت: فتنه 88 اگر فتنه بود ولی سالم سازی انقلاب اسلامی انجام شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی