نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1393 - 12:48
امروزه اگر کسانی در مسئولیت های مهم کشور هستند بازهم به لطف همین انقلاب است چراکه این ها(مسؤولین) جزء ثمره های انقلاب هستند که از درخت انقلاب هست که این ها بوجود آمدند٬ هرچند عده ای از این میوه ها لکه دار شدند.

چهارفصل، علی رفعتی دریاداشتی نوشت:  هر موجودی برای اثبات خودش ثمراتی را به دنبال دارد. انقلاب جمهوری اسلامی مانند درختی تازه تنومند که در حال رشد و نمو است در جهان خودنمایی می کند.

 

اگر این درخت الان تنومند و سرحال ایستاده به واسطه خون شهدا و ولایت فقیه بوده که تا الان بعد از حدود۳۶ سال هنوز ایستاده است. مطمئنا هیچ کس هم از منفعت این درخت بی نصیب نمانده است٬ چرا که اگر الان مردم ایران در امنیت و آسایش و عزت زندگی می کنند٬ مرهون سایه انقلاب است و حتی اگر منطقه را هم بررسی کنیم و مشاهد می کنیم علیه استکبار مبارزاتی می شود بازهم به برکت این انقلاب است که خود مردم ایران آن را پدید آوردند. ا

 

امروزه اگر کسانی  در مسئولیت های مهم  کشور هستند بازهم به لطف همین انقلاب است چراکه این ها(مسؤولین) جزء ثمره های انقلاب هستند که از درخت انقلاب هست که این ها بوجود آمدند٬ هرچند عده ای از این میوه ها لکه دار شدند.

 

 اگر این میوه ی انقلاب به دست خود باغبان چیده نشود٬ چیزی جز تباهی ندارند و آن فتنه ای هم که در سال ۸۸ بود به دلیل لکه دار بودن و انحراف محصول بود.

 

چرا که سران فتنه در سال ۸۸ تبری که خود به تنه نظام زدند٬ ضربه ای به مردم بود٬ چرا که اگر این انقلاب پا گرفت و الان سرپناهی برای مستضعفین جهان هست به لطف بصیرت و انقلابی بودن مردم است ومشاهده می کنیم که خود همین مردم بودند که در طول تاریخ همین انقلاب با مایه گذاشتن از خون خود باعث سربلندی هایی برای انقلاب شدند.

 

مجددا همین خود مردم بودند که با تیزبینی و هوشیاری و بصیرت خود٬ خلق حماسه کردند و با راهپیمایی خود جوش خود در روز ۹ دی ۸۸ جواب هتک حرمت و بی احترامی های سران فتنه به ارزش ها را دادند.

 

در طول تاریخ انقلاب یکی۲۲ بهمن و دیگر روز قدس هست که سراسر مردم به فرمان امام(ره) راهپیمایی عظیم کردند ولی در روز ۹دی ۸۸ مشاهده کردیم که خود مردم هستند که خودجوش به خیابان ها آمدن و با اعلام برائت از فتنه گران خواستار مجازات آنان شدند٬ البته باید این را توجه داشت که فتنه را صرف موسوی٬ کروبی و خاتمی ندانیم و مطمئنا کسان دیگری هم در داخل و هم در خارج کشور پشت پرده این افراد را راهنمایی می کردند.

 

امیدوارم این درس عبرتی برای جاه طلبان نسبت به قدرت شده باشد که باوجود مشکلات موجود در کشور٬ هیچ وقت مردم دست از اعتقادات و از ارزش های خود برنداشته و همیشه برای حفظ انقلاب و پشتیبانی رهبری جزء خط مقدمین و حتی جلوتر از خیلی مسؤولین بوده اند٬ چرا که با حضور همین مردم بود که خیال فروپاشی نظام٬ تبدیل به پوچ شد٬ فتنه ۷۸ خنثی شد.

 

این حضور مردم را می توان به حکم هرس کردن مجدد انقلاب دانست٬ با این کار دوباره هویت انقلاب٬ماهیت انقلاب زنده شد و در یک کلام می توان گفت پیروزی خون بر شمشیر بود.

 

در عاشورا امام حسین بودند که پیروز شدند و در این فتنه هم مردم بودند که پیروز شدند پس مردم ما٬ عاشورایی بودند که توانستند پیروز شوند امیدوارم اگر دادگاه تشکیل شد همه ی فتنه گران بتوانند جواب اهانت به مردم و اعتقادات مردم را بدهند٬ جواب تعرض به بیت المال را بدهند٬ جواب هتاکی به تصویر امام را بدهند٬ جواب گستاخی به رهبری را بدهند٬ جواب بی ارزش کردن آرمان های امام و انقلاب را بدهند٬ جواب تعرض و حمله به اقتدار سیاسی و عزت کشور را بدهند٬ جواب این همه دشمن شادی ها را بدهند٬ جواب خون شهدای ریخته شده٬ جواب پدر و مادران این شهدا همچون شهید امیرزاده و ..‌. را بدهند.

 

ما این ها را فراموش نمی کنیم و فکر می کنم که اینان به جای اینکه پاسخگوی ملت و رهبری بوده باشند پاسخگوی اربابان آمریکایی-اسرائیلی بوده اند.

 

در این بین  عده ای هم ادعا می کنند که قضایای ۸۸ صرفا یک اختلاف بوده است٬ اولا اگر اختلاف بوده است چرا این اختلافات را بین مردم کشیدید٬ مگر حضرت آقا نفرمودند که اختلاف بین مسؤولین بین خودشان حل شود و مردم را در گیر نکنید و در ضمن اگر یک اختلاف بوده پس چرا به خیابان ها ریختید و به بیت المال ضربه زدید٬ به امام توهین کردید و...؟و اینکه اصلا مگر رهبری از این قضایا تحت عنوان فتنه یاد نکردند؟ از همه مهم تر شما هایی که ادعای خط امامی میکنید٬ مگر امام قانون گرا نبودند؟ پس چرا شما از راه قانونی وارد نشدید؟ آیا ارزش دارد که به خاطر قدرت دل رهبر خود را بشکنید  و این همه نسبت به مردم بی احترامی بکنید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی