نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1393 - 14:47
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در رابطه با بی احترمی برخی از کارمندان دانشگاه پیام نور گچساران به دانشجویان در روز دانشجو گفت:بی احترامی کارکنان دانشگاه پیام نور گچساران به دانشجویان این دانشگاه در روز دانشجو اصلا قابل قبول نیست.

علی رفعتی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل  به اتفاقات اخیر و بی احترامی کارکنان دانشگاه پیام نور گچساران به دانشجویان در روز دانشجو این دانشگاه اشاره کرد و گفت: کارهای صورت گرفته از طرف مسؤولین و کارمندان دانشگاه پیام نور گچساران نسبت به دانشجویان  اصلا مورد قبول نیست و مطمئنا ما پیگیر این بی احترامی ها نسبت به دانشجویان هستیم .

 

رفعتی گفت: چگونه می شود در روزی که متعلق به دانشجو هست عده ای از کارمندان دانشگاه  پیام نور گچساران به خود اجازه دهند با حرف های خود به دانشجویان بی احترامی کنند.

 

وی گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس دانشگاه پیام نور گچساران با احترام به حقوق دانشجویان این دانشگاه پی گیر این بی احترامی ها باشند .

 

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  اظهارداشت:  باتوجه به سخنان رهبری در مورد فتنه و فتنه گران٬  چگونه است که  دانشجویانی که خواستار بیزاری نسبت به فتنه گران٬ هستند از طرف کارمندان این دانشگاه به آنها توهین و اهانت می شود.

 

فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: کسانی که در دانشگاه پیام نور گچساران به دانشجویان بی احترامی کردند چیزی جز دغدغه دیده شدن  و معرفی خود در بین دانشجویان نداشتند.

 

وی در پایان گفت: جای بسی تاسف دارد که عده ای با فحاشی دست به توهین و بی احترامی به خانواده شهدامی زنند و این بی احترامی ها اصلا  قابل قبول نیست و باید این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی