نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1394 - 19:21
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمدگفت:جمعیت هلال احمر این استان از 25 اسفند پارسال تا 14 فروردین امسال به 205 هزار754 مسافر نوروزی خدمات ایمنی و سلامت مطلوبی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار بویرخبر به امداد رسانی به 118حادثه در تعطیلات عید نوروز اشاره کرد و افزود:این نهاد با اعزام 574 نیروی امدادی در قالب187تیم عملیاتی به محل حوادث فعالیت های گسترده ای  در خدمات رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان داشته است.

 

اسکان شش هزار حادثه دیده در طرح خدمات سفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد به اسکان شش هزار 550 نفر حادثه دیده در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت  ششعملیات رهاسازی، 970درمان سرپایی و انتقال 64 مصدوم به مراکز درمانی از سوی این نهاد انجام شده است.

 

مثنوی با بیان اینکه در این مدت یکهزارو 441نفر عضو جوان جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد به 187هزار و 867مسافر خدمات رسانی لازم را انجام داده است، ابراز کرد: ماهیت کلی جمعیت هلال احمر فعالیت های انسان دوستانه بوده که در این زمینه جمعیت هلال احمر استان فعالیت چشمگیری داشته است.

 

مراجعه 22هزار مسافر به خیمه های نماز

وی از مراجعه 22 هزار و 607مسافر به خیمه های نماز، ارائه خدمات رایگان درمان به 13 هزار و 878 مسافر در چادرهای سلامت خبرداد و افزود: در این مدت توزیع 375 هزار و 617 قلم محصولات فرهنگی و آموزشی به مسافران، پاسخگویی به شش هزارمسافر در بخش مسائل شرعی و مشاوره اعتقادی و استفاده 14 هزار و 98 کودک از فضاهای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از دیگر فعالیت های این نهاد در تعطیلات عید و طرح خدمات سفر بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مدت نیز معاینه پزشکی رایگان چهار هزار و 297 مسافر توسط 160 پزشک و پیراپزشک این نهاد در طرح خدمات سفر صورت گرفت.

 

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر در جنوب غربی کشور واقع شده و با استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر همسایه است.

 

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 280 تفرجگاه طبیعی، دو هزار و 600 اثر تاریخی، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز هر ساله میزبان هزاران نفر گردشگر است.

 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی