نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1394 - 0:35
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با وجود موافقت شورای فرهنگی دانشگاه، متاسفانه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشجویان این دانشگاه را از میزبانی دکترکوچک زاده در هفته گذشته محروم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت وگو با حبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی گفت: عدم صدور مجوز دکتر کوچک زامده برای حضور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج علی رغم وجود مصوبه شورای فرهنگی به چه معناست؟!!

 

وی افزود: دکتر کوچک زاده از افراد سیاسی توانمند و انقلابی هستند که حرف های روشنگرانه و واقع بینانه زیادی برای گفتن دارند و از آنجا که دکتر چمن، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قبلا اشاره داشته اند که هر فردی در چارچوب قوانین، از هر جناحی، حرفی برای گفتن داشته باشند ما استقبال می کنیم مدت ها بود که از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه و یکی دو تا از تشکل های دانشگاه پیگیر حضور دکتر کوچک زاده در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودیم.

 

صفری در ادامه نسبت به انجام امور قانونی برای حضور دکتر کوچک زاده در دانشگاه اظهار داشت: با موافقت شورای فرهنگی دانشگاه مجوز حضور ایشان در برنامه 9 دی سال 93 صادر گردید. در آن بازه زمانی متاسفانه بدلیل گرد و غبار شدید و همچنین بارش امکان حضور ایشان در یاسوج میسر نگردید.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای بار دوم در شورای فرهنگی ترم جاری، با حضور ایشان در قالب مناظره در دانشگاه علوم پزشکی موافقت شد. اما متاسفانه در عمل شاهد بودیم که با 2 بار صدور مجوز برای ایشان در ترم گذشته و در ترم جاری، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با این ادعا که "حضور دکتر کوچک زاده فقط باید به صورت مناظره باشد" دانشجویان این دانشگاه از میزبانی ایشان در روز چهارشنبه هفته گذشته محروم شدند.

 

 

صفری خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن احترام و تمکین کامل به قوانین و مقررات دانشگاهی امیدوار است در آینده، مسئولین دانشگاه که با حضور شخصیتی انقلابی چون دکتر کوچک زاده در دانشگاه مخالفت کرده اند، با برخی سخنرانانی از جناح های تندرو و افراطی که تنها قصد برهم زدن جو دانشگاهی و ترویج فضای تهمت و افترا را در سر می پرورانند و در گذشته نیز سابقه حضور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را داشته اند رفتاری سنجیده و مطابق با قانون داشته باشند و از حضور چنین افرادی در دانشگاه ممانعت به عمل آورند.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا