نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. ارديبهشت 1394 - 9:30
همايش يك روزه، در پارك جنگلي ياسوج با حضور مسئولين استاني براي به نمايش گذاشتن اقتدار عشاير هميشه در صحنه استان كهگيلويه وبويراحمد برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، اين همايش يك روزه، در پارك جنگلي ياسوج براي به نمايش گذاشتن اقتدار عشاير هميشه در صحنه استان كهگيلويه وبويراحمد باحضور مسئولين استاني برگزار شد.

 

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه بویراحمد در رابطه با ويژگي هاي عشاير كشور بويژه عشاير اين استان گفت:عشایر زاگرس نشین دارای ویژگی ها و خصوصیات ممتاز و ويژه اي هستند كه در قرآن هم به آنها به عنوان ويژگي حزب الله اشاره شده است و عبارت اند از ولي شناسي و دشمن شناسي.

 

سرهنگ ستوده نیا ضمن تبريك شعار همزباني و همدلي  بين مردم ودولت ابراز داشت: اين شعار ريشه و سابقه در فرهنگ عشاير دلير و سخت كوش و با صداقت دارد.

 

وي افزود: عشايرهميشه در حمايت از جبهه مقاومت، به پيروي از رهبري در همه زمان ها همچون امروز با روحيه، حضور فعال و آمادگي هميشگي خود را در صحنه حاضر كرده اند.

 

 

فرمانده عشاير به برنامه هاي بسيج عشاير در سال پيش رو اشاره كرد و گفت: در آينده اي نزديك از تمبر يادبود بسيج عشاير رونمايي خواهد شد و در حال تهيه كردن سند افتخار عشاير اين استان و همچنين مكتوب كردن افتخارات آنها هستيم.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی