نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. خرداد 1394 - 10:09
استاندار سيد موسي خادمي گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادها و ظرفیتهای زیادی دارد اما از لحاظ توسعه یافتگی در رده های آخر استانهای کشور قرار دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، سيد موسي خادمي استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در رده های آخر توسعه یافتگی استانهای کشور قرار دارد.

 

به گارش اين پايگاه خبري تحليلي  سید "موسی خادمی"  در شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی، وزیر اطلاعات افزود: متوازن نبودن توسعه منطقه ای دردی است که اگر درمان نشود به موضوعی امنیتی بدل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این استان از عدم توازن در توسعه رنج می برد و نیازمند توجه ویژه است، بیان کرد: باید توسعه نامتوازن مدیریت شده به توسعه متوازن تبدیل شود تا موجب بروز مشکلات امنیتی نشود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت «تدبیر و امید» بحث توازن منطقه ای و مناطق محروم را در برنامه ششم مورد توجه قرار دهد تا شاهد کاهش فاصله این استان با سایر استانها باشیم.

 

خادمی با اشاره به عدم توازن استان در عرصه های اقتصادی و نیروی انسانی تصریح کرد: لازم است حضور نیروی انسانی استان در سطوح ملی بیشتر شود.

 

وی با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از هیئت دولت و سفر رئیس جمهور، خواستار تسریع در این سفر شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امنیت را زمینه ساز توسعه عنوان و اظهارکرد: تا امنیت نباشد توسعه معنا پیدا نخواهد کرد.

 

خادمی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادها و ظرفیتهای زیادی دارد اما از لحاظ توسعه یافتگی در رده های آخر استانهای کشور قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: در این استان توسعه نیافته، راهی جز همکاری و همدلی برای عبور از این مرحله نداریم.

منبع:ايسنا

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا