نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1394 - 9:28
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام تعطیلات برنامه های فرهنگی بسیج با محتوایی غنی تر در مناطق هفت گانه گردشگری استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تبیین رسالت های مهم بسیج در ترویج برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های مهم نهاد مقدس بسیج اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح جامعه است

 

ایجاد فضای بانشاط  فرهنگی در داماکن عمومی از اولویت های مهم سپاه

 

وی با بیان اینکه بیشترین جامعه هدف در این اجرای برنامه های فرهنگی بسیج در ایام تعطیلات بهار و تابستان جوانان و نوجوانان است، ابراز کرد: رویکرد اصلی در اجرای برنامه های پرنشاط فرهنگی و اجتماعی در فضاهای عمومی و گردشگری مبتنی بر مسایل دینی، ارزشی و عقیدتی از برنامه جدید بسیج در ایام تعطیلات است.

 

سردار بوعلی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه هر پایگاه و حوزه ای رویکرد خاصی برای پیشبرد اهداف خود در برنامه با نشاط فرهنگی دارد، گفت: به همین منظور در استان هفت منطقه گردشگری و سیاحتی را برای اجرای برنامه های فرهنگی تعطیلات بهار و تابستانه در نظر گرفته ایم.

 

منطق هفت گانه اجرای برنامه های فرهنگی بسیج در استان

 

بوعلی مناطق هفتگانه و محل اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی نهاد مقدس بسیج در تابستان امسال را شامل چهارمنطقه گردشگری آبشار، پارک مهرورزی، پارک ساحلی و پارک جنگلی یاسوج، بوستان شهدا گچساران، چشمه بلقیس چرام و پارک شهید دستغیب دهدشت در شهرهای مهم استان اعلام کرد.

 

برنامه های بسیج امسال پرمحتواتر و غنی تر برگزار می شود

 

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی امسال از سوی سپاه و بسیج در این مناطق غنی تر، پرمحتواتر و عمیق تر از سال های گذشته اجرا خواهد شد، تصریح کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با مشارکت و همکاری سایر نهادهای متولی و ذیربط در این حوزه ها اجرا خواهد شد.

 

سردار بوعلی

 

فرمانده سپاه فتح استان برگزاری مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی، مسابقات قرآنی، پرسش و پاسخ مسایل شرعی و احکام دینی را از مهمترین راهکارهای اجرایی این برنامه ها دانست و گفت: پخش تیزر، نماهنگ های ارزشی رادیویی و تلویزیونی از جمله فعالیت های فرهنگی در اماکن عمومی مورد هدف بسیج در این تفرجگاه ها است.

 

اهمیت فضای از مهمترین برنامه اجرا شده در این اماکن

 

بوعلی به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، ایجاد پایگاه ها و چادرهای امدادی ، پخش اذان و برپایی نماز جماعت و برگزاری کارگاه های آموزشی در این نمایشگاه ها اشاره کرد و افزود: از مهمترین برنامه های اجرا شده در این نمایشگاه ها مبحث های مهم اهمیت فضای مجازی ،پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این گونه اماکن است.

 

بسیج پیشتاز در اجرای برنامه های فرهنگی

 

وی به برپایی جشن عید مبعث، جشن نیمه شعبانیه و دیگر برنامه برگزار شده در این تفرجگاه های معنوی اشاره کرد و گفت: محتوای این گونه برنامه محتوایی فرهنگی است و تا پایان ایام تابستان این برنامه ها با همکاری بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی در مناطق تفریحی استان صورت خواهد گرفت.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی