نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1394 - 11:31
شهرستان یاسوج داراي 4 پزشك بخش معاينات باليني، تشريح ،واحد كميسيون و مركز دهدشت و گچساران نيز هر كدام داراي يك پزشك مي باشند كه در تمامي ايام هفته و تعطيلات رسمي در حال خدمات رساني هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، پیرو درج مطلبی با عنوان " اعتراض شدید مردم به نبود پزشک کالبدشکافی در پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد/ اجسادی که در سالن تشریح سرگردانند " در اين پايگاه خبري تحليلي، بدين وسیله سازمان پزشكي قانوني استان كهگيلويه وبويراحمد جوابیه اي به شرح زير ارسال كرده است.

 

اداره كل پزشكي قانوني استان از جمله دستگاه هاي خدمت رسان به مردم شريف استان است که علي رغم تمام تنگناها و مشكلات ناشي از كمبود اعتبار مالي و نيروي انساني و تمام كاستي هاي موجود (اعم از كاهش انگيزه كار در پزشكي قانوني، عدم تمايل پزشكان جهت جذب در پزشكي قانوني، صعوبت كار و استهلاك نيروي انساني و .. )، تمام تلاش خود را جهت نيل به رضايت مردم شريف استان به کار می بندد. 

 

این اداره کل علاوه بر ساختمان ستادی که در آن خدمات آزمايشگاهي و كميسيون پزشکی قانونی ارائه می شود داراي سه مركز 1- مركز معاينات و تشريح شهرستان بويراحمد 2- مركز معاينات شهرستان گچساران و 3- مركز معاينات شهرستان دهدشت است و كليه خدمات مجموعه پزشكي قانوني استان در این مراکز ارائه مي گردد.

 

شهرستان یاسوج داراي 4 پزشك بخش معاينات باليني، تشريح ،واحد كميسيون و مركز دهدشت و گچساران نيز هر كدام داراي يك پزشك مي باشند كه در تمامي ايام هفته و تعطيلات رسمي در حال خدمات رساني هستند.

 

لازم به توضيح است كليه اين پزشكان جهت معاينه اجساد و كالبدگشايي و نمونه برداري جهت تعيين علت فوت و پاسخگويي به ساير استعلامات قضايي، آموزش ديده و داراي تجارب ارزنده اي هستند.

 

مشكل كالبدگشايي اجساد شهر دهدشت با تعمير و تجهيز ساختمان آرامستان شهرداري دهدشت جهت كاربري  سالن تشريح  و تأمين نيروي انساني پزشك قانوني، طي سال جاري برطرف می شود.

 

در پایان چنانچه ضعف يا نقصاني در نحوه خدمات رساني اداره كل پزشكي قانوني دیده می شود با كمال ميل يراي انتقادات و پيشنهادات مردم شريف استان در جهت بهبود خدمت رساني هستیم. در همين راستا واحد ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات و واحد روابط عمومي، مستقر در خيابان هجرت3 ساختمان اداره كل پزشكي قانوني استان پاسخگوی انتقادات و پذيراي پيشنهادات مردم هستند

 

 اداره كل پزشكي قانوني استان كهگيلويه  و بويراحمد

انتهاي پيام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی