نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. مهر 1394 - 21:24
مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج خبر داد
ساخت اولین فرهنگسرا در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساخت اولین فرهنگسرای استان با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در جمع خبرنگاران از ساخت اولین فرهنگسرای استان در یاسوج خبر داد و اظهار کرد: احداث این فرهنگسرا با هدف ارتقای سطح فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج فرهنگ شهروندی را وظایفی که شهروندان نسبت به نهاد‌های اجتماعی یا سایر شهروندان دارند عنوان و اظهار کرد: سازمان شهرداری به حوزه فرهنگ توجه ویژه داشته و سعی دارد  با احداث فرهنگسرا به ارتقای این حوزه کمک کند.

 

وی با بیان این که قرار است ساخت این فرهنگسرا در ساختمان قدیم ترمینال (13 آبان) یاسوج صورت گیرد، ادامه داد: اقدامات اولیه مانند ارائه طرح به حوزه فنی جهت تایید، صورت پذیرفته که در صورت تایید آن اقدامات بعد انجام خواهد شد.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج با عنوان این‌که این فرهنگسرا دارای قسمت‌های مختلفی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، نگارخانه و سایت اداری خواهد بود، یادآور شد: هدف از احداث این مکان شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی، آموزش، توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی در استان است.

 

نیک‌پی با بیان این‌که یاسوج شهری توریستی و گردشگر‌پذیر بوده و سالانه بیش چند هزار نفر به این شهر سفر می‌کنند، خاطرنشان شد: توسعه و ارتقای فرهنگ و حوزه‌های فرهنگی در چنین شهرهایی از ضروریات بوده و باید به این مسائل توجه ویژه شود.

 

وی با اشاره به سال همدلی و هم زبانی تصریح کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌ها درخواست کرد جهت ساخت بهتر و سریعتر این مجموعه فرهنگی با سازمان شهرداری همکاری لازم و ویژه داشته باشند.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان این‌که داشتن شهری آباد و آرام هدف همه مسئولان است، اظهار امیدواری کرد: احداث این فرهنگسرا بتواند آینده‌ای مطلوب برای شهر و شهروندان در حوزه فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی