نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1394 - 10:48
وزیر ارتباطات و فناوری که برای دومین بار به استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد حضور یافتدر شورای اداری استان شرکت کرد که یکی از مهمترین حاشیه های آن حضور نیافتن حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  شب گذشته وزیرارتباطات و فناوری مهمان کهگیلویه وبویراحمد ها بود که در این محفل که برای توسعه زیر ساختهای کهگیلویه وبویراحمد از جمله فیبرهای نوری، اینترنت و خطوط همراه حضور برگزار شد، نکته ای قابل تأمل به چشم دیده شد که حضورنیافتن حجت الاسلام بزگواری نماینده چهار شهرستان ،بهمئی ، لنده و چرام در این جلسه بود.

 

وزیر ارتباطات که برای دومین بار به استان  چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد حضور یافته بود از شهرستان گچساران یکی از استراتژدی ترین منطق استان نیز بازدید کرد و از نزدیک جریان پروژه های این شهرستان قرار گرفت.

 

خبرنگار این پایگاه خبری در پی حضور نیافتن حجت الاسلام بزرگواری و همراهی نکردن ایشان در شورای اداری پرداخت که منابع موثق خبر از سفر وی به بزریل در صدر گروهی از مسئولان ایرانی و رایزینی آنان برای سرمایه گذاری برزیلی ها در ایران و بویژه شهرستان کهگیلویه دادند.

 

 مشروحی از سخنان وزیر ارتباطات و عضو شورای فضای مجازی ایران در جمع مسئولان شورای اداری استان.

محمود واعظی  در جمع مسئولان  شورای اداری  با اشاره به اینکه هم اینک 51 روستای کهگیلویه وبویراحمد از نعمت اینترنت برخوردارند ، افزود: 790 روستای این استان نیز در برنامه و اولویت برخورداری از اینترنت پرسرعت قرار گرفته اند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت در کهگیلویه وبویراحمد دو نیم برابر نسبت به قبل افزایش یافته است  و مشترکین خدمات اینترنتی و تلفن همراه نیز نسبت به گذشته سه برابر شده اند.

 

افزایش پهنای باند در استان با محدودیت همراه نیست

 

واعظی عنوان کرد:  برای افزایش پهنای باند در این استان محدودیتی وجود ندارد و این امر منوط به همکاری با شرکت های زیر ساخت است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:234 کیلومتر فیبر نوری تا سال آینده بین شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد کشیده خواهد شد.

 

وی ابراز داشت تاکنون 350 میلیاردریال برای توسعه زیر ساخت ها در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده و تا سه ماه سال اینده نیز550 میلیارد ریال در این حوزه هزینه خواهد شد.

 

واعظی اظهارکرد: تلاش کردم دولت و مجلس را متقاعد کنیم تا سرمایه گذاری های بیستری در حوزه فناوری اطلاعات در کشور انجام شود و بودجه های بیشتری نیز اختصاص داده شود زیرا کشور را زودتر به سمت توسعه و پیشرفت هدایت خواهد کرد.

 

 

دولت در برخورد با شبکه های اجتماعی ناسالم خنثی عمل نخواهد کرد

 

وی بیان کرد: دولت از فعالیت شبکه های اجتماعی سالم حمایت خواهد کرد اما از شبکه هایی که ارزشها، اخلاق اسلامی و کانون خانواده ها را با فعالیت خود نشانه گرفته اند به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

 

وضعیت مردم از لحاظ معیشت و اشتغال مطلوب نیست

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وضعیت معیشت و اشتغال در جامعه را نامناسب توصیف کرد و گفت: در این حوزه نیز برنامه هایی از سوی دولت تعریف شده و نیاز به همکاری آحاد مسئولان و مردم است.

 

واعظی عنوان کرد: آنچه در برنامه چشم انداز 20 ساله به عنوان تعامل سازنده با جهان از سوی رهبر انقلاب اعلام شده بود و به ان عمل نمی شد از سوی این دولت مورد توجه قرار گرفته و هم اینک نگاه ها به ایران در جهان عوض شده است.
منبع:بویر خبر

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی