نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1394 - 20:40
همه اقشار جامعه به خصوص هم استانی ها و مدیران دستگاهها می توانند با مراجعه به سایت حوزه هنری استان ثبت نام کنند تا بتوانیم احقاق حقی برای شهدای مظلوم این فاجعه داشته باشیم.

علی هوشمندی رئیس حوزه هنری استان  در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل در رابطه با ایجاد کمپین پیگیری فاجعه منا [اینجا کلیک کنید] توسط هنرمندان، هنرجویان، مسئولان حوزه هنری، مسئولان استانی و شهرستانی ابراز داشت: ایجاد چنین کمپینی براساس بیانات رهبری مسلمین جهان که فرمودند" فاجعه منا نباید فراموش شود" و در راستای اجابت این دستور برگزار شده است.

 

وی  در ادامه اظهار داشت: در جلسه هماهنگی برای برگزاری این کمپین بر اساس رسالت، اثربخشی و تأثیری که یک هنرمند در جامعه با بیان هنری و توان انتقال مطالبی که به جامعه دارد قرار شد با دعوت از هنرمندان استان و همه کسانی که اهل نظر هستند در این کمپین حضور داشته باشند و اجازه ندهیم جنایت و خیانت آل سعود فراموش شود تا زمانی که در محاکم بین المللی محاکمه آنها صورت پذیرد.

 

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج حضور در این کمپین به سازمان ملل برای شکایت از آل سعود(سقوط) و شکایت از بی کفایتی و بی تدبیری خائن الحرمین ارائه خواهد شد.

 

هوشمندی افزود: همه اقشار جامعه به خصوص هم استانی ها و مدیران دستگاهها می توانند با مراجعه به سایت حوزه هنری ثبت نام کنند وبه وظیفه خود در قبال این فاجعه بزرگ و نابخشودنی عمل کنند تا انشاالله بتوانیم احقاق حقی برای شهدای مظلوم فاجعه منا داشته باشیم.

 

برای ثبت نام در این کمپین در اینجا کلیلک کنید.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
حوزه هنری,chaharfasl.ir
حوزه هنری,chaharfasl.ir
حوزه هنری,chaharfasl.ir
حوزه هنری,chaharfasl.ir
حوزه هنری,chaharfasl.ir

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی