نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1394 - 11:56
مهرداد کرمی یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در خبرها، گزارش ها و مطالب رسانه های این استان نباید هیچگونه شایعه پراکنی و یا دروغ پردازی در زمینه مسائل قومی و قبیله ای لحاظ شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های این استان با توجه به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال از دامن زدن به بحث های حساسیت زای طایفه ای، اختلافات و مسائل قومی و قبیله ای بپرهیزند.

مهرداد کرمی یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در خبرها، گزارش ها و مطالب رسانه های این استان نباید هیچگونه شایعه پراکنی و یا دروغ پردازی در زمینه مسائل قومی و قبیله ای لحاظ شود.

وی بیان کرد: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای وحدت و انسجام هر چه بیشتر در این استان و کاهش تفرقه و اختلاف اقدام کنند زیرا چنین اموری در توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نقش بسزایی دارند.

کرمی با اشاره به اینکه از نقدهای دلسوزانه، سازنده، منصفانه، کارساز و اثرگذار رسانه های کهگیلویه و بویراحمد استقبال می شود، اظهار کرد: در نقد رسانه های استان باید حرمت اشخاص رعایت شود و این امر مهمترین اصل باشد.

وی عنوان کرد: نباید نقاط ضعف مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه های ارتباط جمعی این استان بزرگنمایی شود.
کرمی ابراز داشت: تمام خبرها و کارکردهای رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد به طور دقیق مورد رصد و بررسی دستگاه های قضایی و امنیتی این استان قرار می گیرند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید دقت شود که هیچگونه نشر اکاذیب، توهین و یا افترا از سوی رسانه های این استان زده نشود و چنین اقدام هایی جرم است.

کرمی گفت: تامین آرامش و امنیت مردم در بحث انتخابات پیش رو مهمترین اصل برای دستگاه های قضایی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد موظفند با رعایت شرایط بومی و بافت سنتی و قبیله ای استان این اصل مهم را مورد تاکید قرار داده و همواره آن را مدنظر داشته باشند.

کرمی اظهار کرد: باید هر چه سریعتر برای سایت های خبری بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد چاره ای اندیشیده شود.
وی عنوان کرد: فضا و امکانات لازم نباید از سوی متولیان امور فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اختیار اینگونه سایت ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: برگزاری انتخابات پیش رو به طور باشکوه و سالم به منزله دفاع از آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فتاح محمدی افزود: انتخابات تجلی، رکن و مظهر اصلی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و به همین دلیل اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان کرد: مساله مهم انتخابات پیش رو نباید در کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر مسایل قومی و قبیله ای باشد و رسانه های ارتباط جمعی استان نیز می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

محمدی اظهار کرد: امید است با کمک رسانه های کهگیلویه و بویراحمد انتخابات پیش رو به طور باشکوه، سالم و با امنیت و آرامش کامل در این استان برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: رسانه های ارتباط جمعی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی با رعایت تمام جوانب امر نسبت به آگاهی بخشی و روشنگری هر چه بیشتر در جامعه از جمله انتخابات پیش رو عمل کنند.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در انتخابات پیش رو باید منافع کهگیلویه و بویراحمد بر منافع حزبی، جناحی و گروهی ترجیح داده شود.

وی با ابراز گلایه از برخی کامنت های غیراخلاقی در تعدادی از سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: یکی از مهمترین اصول در انتشار خبرها و اطلاعات رعایت اصل امانتداری است.

منبع: ایرنا

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی