نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1394 - 14:32
جناب آقای رضا توفیقی شما باید بدانید همراهی جسمی از همراهی فکری کاملا امری تفکیک شده است و همراهان امام پس از رحلت ایشان یکی پس از دیگری از تفکرشان که دقیقا خلاف بیانات صریح امام بود رونمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید رحیم وفانژاد در یادداشتی به سخنان سید رضا توفیقی و حواشی روز گذشته جلسه اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد و دنا واکنش نشان داد.

 

جناب آقای سید ضیاءالدین رضا توفیقی سلام علیکم؛

بیانات شما را در جلسه اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد و دنا خوانده و برآن شدم در خصوص رجز خوانی دیروز شما نکاتی را به شما یادآوری نمایم.

 نکته اول ذکر این مورد که رجز خوانی در میدانی که اجازه پاسخ به جناح مقابل داده نمی شود امری بیهوده است که قطعا ذکر این چند بند نوشته برای حقیر تبعاتی در فضای مجازی و برون از آن خواهد داشت.

از بابت اینکه بنده اهل شعار و رجز خوانی نیستم و سعی در پاسخ منطقی به بیانات شما دارم در همین ابتدا عذرخواهی حقیر را بپذیرید.

شما در پاسخ هیجانی خود به تشویق حضار فرمودید که فتنه گر آنهایی هستند که هشت سال مردم را زده کردند که البته بنده نیز برای این گفته شما کف می زنم و می گویم هشت سال نه که 16 سال مردم را دو عمامه بر سر از دین زده کردند یکی اکبر هاشمی رفسنجانی که رییس جمهور ثروتمندان بود و قشر ضعیف جامعه را زیر چرخ های خودروهای لوکس بالاشهری ها  له کرد و دیگری عمامه بر سری که در دولت وی با بی غیرتی تمام، دختران همین مرز بوم را  به کشورهای حوزه خلیج فارس جهت حضور در کاواره ها اعزام می کردند و خود رئیس جمهور اصلاحاتی دستی لطیف در نوازش زنان و دختران در سفرهای خارج از کشور خود داشت.

حال بگویید چه کسی مردم را از دین زده کرد، عالم بی عمل یا مردی که میانگین کار روزانه اش 17 ساعت بود؟

فرموده اید از همراهان امام چه کسانی را به جا گذاشتید؟

اصل واقعیت این است که چرا همراهان امام در خط امام باقی نماندند؟

اتفاقا شما نیز اگر دلتان برای این کشور می تپید باید تعارف را کنار می زدید و در مقابل کسانی که از فرمایشات صریح امام سرپیچی می کردند، موضع گیری می نمودید همان گونه که جریان اصولگرایی در برابر برخی اشتباهات دولت احمدی نژاد موضع گرفتند.

اما چرا شما حتی یکبار نسبت به تحریف چهره امام توسط اکبر هاشمی رفسنجانی و خاطره ها و خواب هایش موضعی نگرفتید؟

مگر می شود امام امت در پیشگاه مردم سخنی بگوید و در خفا چیز دیگری؟

انسان همواره دارای قدرت و اختیار بوده و سعادت و شقاوت هر شخص به عمل وی بستگی دارد، جناب اقای رضا توفیقی شما باید بدانید همراهی جسمی از همراهی فکری کاملا امری تفکیک شده می باشد و همراهان امام پس از رحلت ایشان یکی پس از دیگری از تفکرشان که دقیقا خلاف بیانات صریح امام بود رونمایی کردند.

باید بدانید وقتی پیوند فکری با امام وجود نداشته باشد نه تنها همراهی بلکه رابطه نسبی هم دلیل بر حقانیت نمی شود .

اگر هم نظرتان در خصوص نخست وزیر امام بود باید خاطرتان را به سمت رییس جمهور دوران حیات امام، بنی صدر خائن جلب کنم، که امام نیز از کنار زدن تفکرات ضد انقلابی ابایی نداشتند، همانگونه که با  منتظری نیز برخورد کردند.

 حال شما بگویید چرا خود امام برخی همراهانش را پس زد؟

شما گفتید نفوذی ها را معرفی کنید.

فرض بر این که نفوذی ها معرفی شدند، آیا تعصبات سیاسی خود شما اجازه برخورد با آنها را می دهد؟

شما بعد از 6 سال از فتنه گران 88 دفاع می کنید و عملیات خرابکارانه آنها را که در مسیر تسهیل عملیات براندازی دشمن بود را یک اقدام قانونی تلقی می کنید.

حال اگر بقیه معرفی شد چه اتفاقی می افتد؟

شما چه موضعی خواهید گرفت؟

شما ابتدا نسبت به فتنه گران 88 و مهدی هاشمی اعلان برائت نمایید یقینا بقیه گزینه ها هم رو خواهد شد.

واصلا چرا تا سخن از نفوذ و فتنه می شود قشر اصلاح طلب به خود می گیرد و عکس العمل نشان می دهد؟

چرا شما نیز برائت نمی کنید؟

سخنان ساختار شکنانه شما در خصوص رد و تایید صلاحیت های شورای نگهبان بسی حقیر را به تأمل واداشت.

 پدر جریان اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد!

 خدمتتان یادآور می شوم مرجع تأیید و رد صلاحیت شورای نگهبان قانون اساسی می باشد که وابستگی به هیچ حزب و جریانی نداشته و ندارد و اینکه شما بیان داشته اید که رد صلاحیت ها کنار گذاشته شود نشانگر حافظه ضعیف شما از این انقلاب چهل ساله است.

آیا یادتان رفته بنی صدر چه خیانت ها به این مملکت کرد؟

آیا داستان شهادت شهید علم الهدی را اصلا خوانده اید؟

مگر می شود در انتخابات این انقلاب کسانی وارد شوند که مبنای اصلی این انقلاب را قبول ندارند و سعی در تضعیف آن داشته و دارند؟

به نظر شما آیا این عمل که اجازه داده شود هر شخصیتی که بعنوان نامزد معرفی گردد تایید شود، عقلی است؟

در پاسخ به سوالات مذکور  توصیه حقیر را مبنی بر مطالعه قانون اساسی کشور را پذیرا باشید.

مجلس ششم از افتخارات پارلمانی نظام است این هم مطلبی دیگر از شما بود که پاسخی را اماده کرده بودم اما حقیقتا به دلیل تعصبات نابجای طرفداران نماینده آن دوره و تندروی ها نسبت به کوچکترین نقد ها در خصوص  ایشان و به جهت حفظ شأن اجتماعی خود از پاسخ دادن به این موضوع معذور می باشم.

و اینکه شما برای اصولگرایان می خواهید شرط بگذارید که آخرین بخش سخنان شما بود.
اما تنها ذکر یک نکته :
اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 شکست خود را قطعی دیدند و به جریان اعتدال پناه آوردند و به زعم خودشان برای دولت هم شروطی را قائل شده بودند، اما با گذشت بیش از نیمی از عمر دولت کدام شرط اصلاح طلبان اجابت شد که امروز حضور اصولگرایان را می خواهید مقید به شرط کنید؟

آیا شروط شما را هم فکرانتان تا کنون اجرا کرده اند؟
یقینأ خیر...

پس لازم است ابتدا شروط داخلی خود را به مرحله اجرا برسانید سپس برای بقیه تنظیم شرط نمایید!

امیدوارم لسان و قلم شما بزرگوار پاسخگو باشد نه مریدان و افرادی که گرد شما می چرخند.
 

و من الله توفیق
سید رحیم وفانژاد

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی