نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1394 - 19:15
زائر سرای راهیان نور جنوب کشور در آیینی با حضور سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل, این زایر سرا از ساعت 14 امروز (2 دی ) با حضور سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، هم چنین سردار بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، اعضای شورای اداری شهرستان گچساران، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان به بهره برداری رسید.

 

 وی بیان کرد: زائر سرای راهیان نور جنوب کشور در گچساران میزبان کاروان های راهیان نور سراسر کشور است که از جاده ارتباطی گچساران برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب عبور می کنند.

 

انصاری اظهار کرد: کاروان های راهیان نور که از استان های شرقی کشور برای حضور در مناطق غرب کشور اعزام می شوند حتما باید از جاده ارتباطی گچساران عبور کنند که تاکنون مکانی برای اقامت آنها در این مسیر وجود نداشت و با پیگیری های انجام شده و موافقت سردار نقدی رئیس سازمان بیسیج مستضئفین این زائر سرا در گچساران ساخته و آماده بهره برداری شد.

 

وی عنوان کرد: این زایر سرا در زمین به مساحت 2.5 هکتار و با زیربنای سه هزار و 500 مترمربع ساخته شده است و دارای 24 اتاق، سالن غذاخوری مجهز ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای ورزشی است.

 

انصاری ظرفیت این زائر سرا را 500 نفر عنوان کرد و گفت: این زایر سارا با همکاری تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان اردویی کشور ساخته شده است.

 

 این زایر سرا در پادگان شاهد جنب مسکن مهر گچساران واقع شده است.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی