نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1394 - 13:18
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران:
نشتی لوله گاز پازنان 2 انفجار و تلفاتی نداشته است
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: صدمه وارده به خط لوله 24 اینج گاز منطقه پازنان 2 هیچ‌گونه آسیب، انفجار و یا تلفاتی نداشته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ ساسان حبیبی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی و پایگاه‌های محلی در خصوص انفجار در خط لوله انتقال گاز پازنان 2 گچساران ابراز کرد: نشتی لوله گاز پازنان 2 هیچ انفجار و خسارتی نداشته و خبر منتشر شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر انفجار و تلفات صحت ندارد.

 

وی با بیان اینکه خط لوله انتقال گاز پازنان 2 گچساران به علت پوسیدگی دچار نشت شده بود،‌ اظهار داشت: این نقص، هیچ‌گونه انفجار یا آتش‌سوزی در پی نداشته است.

 

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در پی سوراخ شدن خط لوله 24 اینج گاز پازنان 2 به فوریت اقدامات ایمنی توسط اداره ایمنی و نیروهای عملیات در اسرع وقت صورت گرفت.

 

حبیبی با اشاره به اقدام به موقع و اثربخش نیروهای اداره ایمنی و کارکنان عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: در کوتاه‌ترین زمان، چاه‌های منتهی به محدوده نشت گاز مسدود و ایمنی‌سازی شده است.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی