نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1394 - 20:40
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطمئنا کاندیدا از بلوغ فکری و اجتماعی مردم حوزه انتخابیه خود آگاهی دارند و می دانند «مشک آن است که ببوید/ نه آنکه عطار بگوید» بنابراین باید جرأت بیرون آمدن از پشت هوادارن خود را داشته باشند و عیار خود را در فضایی گفتمانی، منطقی واخلاقی نشان دهند.

علی رفعتی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل از تلاش های بی وقفه جمع دانشجویی استان جهت رویارویی با کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: آنچه که تا امروز ما متوجه آن شده ایم، متاسفانه فرار نامزدهای انتخابات از جمع دانشجویی که فرزندان جامعه هدف آقایان هستند می باشد.

 

وی اظهار کرد: ما از تمام کاندیدا با توجه به سیاست فراجناحی بسیج دانشجویی بدون در نظر گرفتن طیف و جناح خاصی چندین بار دعوت کرده ایم اما متاسفانه آقایان مدعی مثل ماهی از دست گفتمان دانشجویی لیز می خورند.

 

رفعتی با اشاره به حضور مستمر و دائمی کاندیدا در مراسمات فاتحه خوانی و  دیدارهای طایفه ای که بیشترین ضربه را به گفتمان انقلابی و گزینش اصلح در انتخاباتی می زند افزود: کاندیدا می خواهند ضعف خود در حوزه گفتمانی را با چنین برنامه هایی در دید مردم جبران بکنند.

وی ابراز کرد: این نوع برخورد و فرار مطمئنا آسیب خود را بعد از انتخاب یکی از این کاندیداها به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی نشان می دهد که آن وقت کار از کار گذشته است، اما مردم باید بدانند کاندیدایی که می خواهند از او حمایت کنند چند مردِ حلاجند.

 

دبیر شورای تبیین مواضه بسیج دانشجویی استان در پایان با تاکید بر دعوت مجدد از تمام کاندیداها با هر جناح و گرایشی در درون نظام جمهوری اسلامی ایران، به اعلام آمادگی جمعی از کاندیداها با گرایش های مختلف جهت حضور در کافه کتاب دانشجویی اشاره کرد و گفت: مردم باید بی پرده و شفاف در جریان  نقش اصیل نمایندگی، موضع گیری، اهداف و برنامه های مدنظر کاندیدا قرار بگیرند تا انتخابی اصلح و شایسته را انجام بدهند که این تنها در فضایی گفتمانی، اخلاقی و منطقی محقق می شود که الان آماده هست و بهانه ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی