نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. فروردين 1395 - 13:11
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر مهمترین ابزار برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  سردار ید الله بوعلی در دیدار با خانواده های شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد شهدای هشت سال دفاع مقدس را از سرمایه ها و ذخایر گرانبها و تمام نشدنی نظام و انقلاب برشمرد.

وی بیان کرد: یاد و خاطره شهدا همانند سرور و سالارشان حضرت اباعبداالله الحسین (ع) هیچ وقت در دل و اذهان مردم فراموش نشده و نخواهد شد.

سردار بوعلی عزت،اقتدار،استقلال و پیشرفت کشور را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا نظام و انقلاب در مقابل تمامی خطرات برای همیشه بیمه شده است.

 

وی عنوان کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با تاسی از شهدای هنرمند از جمله شهید مرتضی آوینی زمینه رشد و تعالی خود و استان را فراهم کنند.

به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب فرمانده سپاه فتح استان به همراه مسئولان سازمان بسیج هنرمندان و برخی هنرمندان استان با خانواده های شهیدان هنرمند عین الله دهراب پور و محمدرضا جهان نژادیان دیدار کردند.

به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی 20 تا 26 فروردین در تقویم رسمی ایران به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهید سید مرتضی آوینی بیستم فروردین 1372 در منطقه فکه در حال بررسی لوکیشن فیلم مستند شهری در آسمان، بر اثر اصابت ترکش مین باقی مانده از جنگ ایران و عراق به شهادت رسید./ایرنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی