نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مرداد 1396 - 23:39
افتتاحیه جشنواره مسابقات قهرمانی استان جهت حضور در مسابقات کشوری بسیج در سالن پوریای ولی شهر یاسوج عصر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ افتتاحیه جشنواره مسابقات قهرمانی استان جهت حضور در مسابقات کشوری بسیج در سالن پوریای ولی شهر یاسوج عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ انصاری، جانشین سپاه فتح استان با اشاره به نظر اسلام درباره ورزش گفت: اهمیت مولفه های سبک زندگی بر کسی پوشیده نیست و یکی از مهمترین این مولفه ها ورزش می باشد که به دنبال خود سلامتی می آورد.

وی افزود: ورزش دشمن تنبلی واز نیازهای اساسی برای جسم و روح می باشد زیرا بوسیله ورزش جسم برای خدمت به جامعه اسلامی قوی می شود و در روح  انسان را برای مقابله با شیطان و اطلاعت از فرامین الهی آماده می کند.

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه باید در کنار ورزش اخلاق اسلامی را هم رعایت کرد، گفت:ورزشکار با اخلاق،برخورد درست، بزرگمنشی و... می تواند سفیری برای نظام اسلامی باشد.

در ادامه محمود زاده رئیس هیئت کاراته استان گفت: تیم کاراته استان در مسابقات برگزار شده توانست 5 مدال طلا را کسب کند.

وی با اشاره به محرومیت استان گفت: لازم است که مسئولین مختلف استانی ارتباطشان با ورزش و ورزشکاران بیشترشود و  از ورزش استان حمایت کنند تا بتوانیم ورزش استان را به هدف نهایی خود نزدیک کنیم .

در ادامه یزدان پناه دبیر هیئت ووشو استان با انتقاد از توجه به ورزش در استان گفت: در طی این چند سالی که بنده در هیئت ووشو هستم هیچ ارگان و نهادی همانند سپاه فتح استان و بسیج ورزشکاران از ورزش استان حمایت نکرده است و باعث دلگرمی نوجوانان و جوانان نشده است.

وی افزود: ورزشکارهای رزمی افرادی هستند که از خانواده های مستضعف آمده اند و نیاز هست که این ورزشکاران تقویت روحی شوند.

دبیر هیئت ووشو استان با بیان این که هیچ کس از استان بدون دریافت هزینه سفر، عازم مسابقات نمی شود گفت: ووشو کاران ما با فروختن گوشی های خود، هزینه مورد نیاز جهت شرکت در مسابقات را تامین می کردند و جای تاسف دارد که کسی از مسئولین ورزشی استان در این افتتاحیه حضور ندارند.

در پایان سرگرد این مراسم از مقام آوران المپیاد کشور سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی