نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1396 - 14:44
مصباح نژاد به کشتار بی رحمانه شیعیان میانمار زیر سایه سکوت مرگبار رسانه های غرب اشاره کرد و افزود: پشت پرده این حرکت مسئله اسلام حراسی و وحشت از نفوذ اسلام در اقصی نقاط جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا؛ خطیب جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: اسلام بدون امامت ناقص است و غدیر مربوط به همه انسانها و مرتبط با هدایت بشریت است.

مصباح نژاد افزود: غدیر استمرار حرکت انبیا و اولیای خداست و وظیفه ما تبیین و تفسیر آن برای نسل آینده است.

وی با اشاره به مراسم بزرگ شبیه سازی واقعه غدیر در شهرستان دنا عنوان کرد: غدیر گره خورده با دین الهی و رسالت پیامبران است و عبادت در این روز فضیلت و ارزشی چند برابر دارد.

خطیب جمعه سی سخت به کشتار بی رحمانه شیعیان میانمار زیر سایه سکوت مرگبار رسانه های غرب اشاره کرد و افزود: پشت پرده این حرکت مسئله اسلام حراسی و وحشت از نفوذ اسلام در اقصی نقاط جهان است.

مصباح نژاد ضمن محکوم کردن کشتار مظلومانه شیعیان میانمار گفت اینگونه نسل کشی ها به دلیل جلو گیری از انتشار شعار ”لا اله الا الله“ و جلوگیری از ترویج اسلام است‌ .

وی در بخش دیگر ار سخنان خود به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: خانواده ها در هنگام خرید شعار سال را مد نظر داشته باشند و جهت حمایت از تولید ملی خرید اجناس ایرانی را در اولویت خود قرار دهند.

انتهای خبر/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی