نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1396 - 17:19
فرماندار سابق بهمئی با تاکید بر لزوم اصلاح افراد در جامعه، خواهان توجه مسئولان به این موضوع بود و از توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وی و مردم بهمئی تقدیر کرد.

به گزارش چهارفصل، به نقل ازپایگاه خبری آوای ماغر،علی اکبر فرهنگی نسب، فرماندار سابق بهمئی در نشست تکریم خود گفت:در طول چهار سال گذشته که مسئول بودم با هیچ مدیری در شهرستان تنش نداشتم و به همین دلیل از کلیه کسانی که در طول تصدی منصب بخشداری و فرمانداری مرا یاری نمودند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد:از علما و روحانیون که نهایت همکاری را داشتند به خصوص امام جمعه شهرستان تقدیر می کنم، اختلاف نظراتی وجود داشت که طبیعی است و باعث می شود در کنار ناظر اصلی که خداوند است، خودمان هم همدیگر را مراقبت کنیم و منجر به ایده های جدید می شود.

فرهنگی نسب افزود: هیچگاه در هیچ دوره ای جو ارتباطات مردمی و انسانی فرمانداری بهمئی به این حد صمیمی و با محبت نبود، یک بار یک نفر از همکاران را ندیدم که از کاری که به وی محول کرده باشم، تخطی کرده باشد که از همه آنها تشکر می کنم.

وی گفت:این سوال را که خواستند، دستور دادند و یا خودم خواستم به یاسوج بروم، بارها پاسخ دادم و فرقی هم نمی کند ؛عده ای می گویند که استاندار خودش گفته باید عزلش کنم ،به این افراد می گویم: استاندار کسی بود که بنده را بخشدار کرد و همان بود که بنده را فرماندار کرد و با تلاش همین استاندار بود که به وزارت کشور منتقل شدم.

فرهنگی نسب ادامه داد: اگر ایشان مرا عزل کردند، با جان و دل می پذیرم و اگر دستور دهد که به عنوان کارشناس در بخشداری سرآسیاب هم کار کنم، این کار را می کنم، هر چند با صراحت می گویم که چنین چیزی وجود نداشت.

فرماندار سابق بهمئی تصریح کرد: بنده ممنون آقای استاندار بابت این همه توجهی که به بنده و به شهرستان بهمئی داشت، هستم. قبلا هم گفتم که هیچ استانداری یک جلسه خاص شهرستانی در یک وزارت خانه به نام یک شهرستان نداشت به جز دکتر خادمی در وزارت نفت برای پیگیری مشکلات مردم بهمئی .

فرهنگی نسب گفت:دکتر خادمی برای شهرستان بهمئی سنگ تمام گذاشت که همینجا و در همین تریبون اعلام می کنم که از ایشان بی نهایت ممنونم.

وی افزود: اما در طول این دوره ای که حرف هایی مبنی بر استعفا، عزل و یا رفتن فرهنگی نسب رد و بدل شده است، اتفاقاتی در شهرستان افتاد که بنده را مدیون مردم کرده است و تا هستم و وجود دارم به اینکه عضوی از این ایل هستم و جزو این شهرستانم، افتخار می کنم.

وی گفت:پیر و جوان از پیام، بنر و نوشته خواهان ماندن من شدند و از این بابت بی نهایت ممنونم و بابت این همه لطف تشکر دارم.

فرهنگی نسب خاطرنشان کرد:ما در نظامی به نام نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم ، هر یک از ما موظفیم در هر جایگاهی که باشیم، فقط یک اولویت داشته باشیم و آن محافظت از کشتی بزرگ نظام جمهوری السلامی در حوزه خاورمیانه.

وی افزود: مهم نیست چه حزبی سرکار است و چه کسی پست ها را اداره می کند، من یک نیروی کاملا فکری هستم، کاملا اصلاحاتی هستم و برای فکرم خیلی هم جانفشانی می کنم اما قبل از اینکه یک اصلاحاتی باشم، یک رزمنده، بسیجی و جانباز این نظام هستم که اگر نظام تشخیص دهد همه احزاب خاموش شوند اولین کسی که از هر حزبی کنار خواهد رفت و فقط به حفظ نظام می اندیشد، بنده هستم .

فرماندار سابق بهمئی تصریح کرد: از سال 83 تاکنون چندین فرماندار آمدند و رفتند، عده ای هم چند صباحی در فضای مجازی حرف هایی می زنند که تمام می شود اما اساس کار این است که ما در دنیای فعلی که نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه با دشمنان دست و پنجه نرم می کند، نباید وقت خود را صرف جابجایی ها کنیم.

فرهنگی نسب گفت:یک ماه است که تمامی حوزه های شهرستان تحت تاثیر این جابجایی قرار گرفت.مردم حرف مرا می زدند اما من تفریح بودم و خدا را شاهد می گیرم به جز پیام های شخصی خودم، هیچ پیام دیگری را مشاهده نکردم ؛بنده به عنوان سرباز نظام خدمت استاندار هم عرض کردم هر جایی که دستور بدهید حاضرم کار کنم.

وی افزود: به همه مسئولان به ویژه علما توصیه می کنم که نقش دین ما یک نقش تربیتی و اصلاحی است و برای بازگرداندن انسان از وضعیت مادی به اصل الهی است .

فرماندار سابق بهمئی ادامه داد: بنده با 46 سال سن با قوی ترین کلام و قوی ترین خودکار و دست نوشته، 4  سال در کنار شورای تامین و 20 سال در حراست آموزش و پرورش شهرستان بودم اما یکبار نه زبانی و نه کتبی برای تنبیه کسی و شکایت علیه کسی اقدام نکردم.

فرهنگی نسب خاطرنشان کرد: موارد ایراد زیادی مشاهده شد اما تذکر دادم ؛عزیزان من اگر می خواهید شب راحت بخوابید، اهل اصلاح باشید نه گزارش دهی؛آن کس که اصلاح کرد، دینی عمل کرد.

وی گفت: همه ما به جز 14معصوم، مشکل داریم ؛از مدیران شهرستان می خواهم به جای گزارش دادن همکاران به مراجع بالا که منجر به افزودن یک نفر به خلاف های جامعه مش ود، همکاران خود را اصلاح کنند.

فرهنگی نسب در پایان گفت:در طول این مدت با همکاری مسئولان شهرستان کارهایی انجام دادم که از همه این مسئولان تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی