نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. شهريور 1396 - 13:45
حجت الاسلام موسوی اعظم در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت:به نذرهایی که می کنیم توجه لازم را داشته باشیم ماه محرم در پیش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ حجت اسلام موسوی اعظم در نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: برخی شرافت و کرامت خود را زیر پا می گذراند اما انسان های متقی آرامش و آسایش دارند.

وی به آیات وحی درباره بهشت اشاره کرد و گفت:  در قرآن گفته بهشتی که در آن باغ هایی زیبا وجود دارد و از زیر این درختان چشمه هایی روان است در بهشت همدلی و در کلامش آرامش وجود دارد.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: نعمتی که خداوند به انسان ها می دهد از جمله میوه ها هر میوه ای که در کنار آنهاست این ها نیز در دسترس بهشتیان قرار می گیرد هر چیزی که خودشان انتخاب کنند و تمام شدنی نیست و هیچ کمبودی حس نمی شود.
وی بیان کرد: در بهشت هیچ ناراحتی نگرانی و اندوهی وجود نخواهد داشت این زندگی دنیوی یک فرصت به انسان هاست و در بهشت مرگی وجود نخواهد داشت و از عذاب در امان هستند.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: سعادت واقعی و حب خداوند برای همیشه نسبت به بندگان با تقوایش وجود دارد ما باید در همه مراحل زندگی خود ابا عبدالله حسین را سر لوحه خود قرار دهیم.
حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: شان نزول بسیاری از ایات و سوره های قرآن حضرت محمد،حضرت علی و فاطمه زهرا (س) است.
وی در خصوص نذر بیان کرد: تا نذر نکردم واجب نیست اما اگر مثلا نذر بر خواندن نماز کردم خواندن آن واجب است و باید خوانده شود و حتی جز چند نماز واجب می شود.
املم جمعه موقت یاسوج تصریح کرد:به نذرهایی که می کنیم توجه لازم را داشته باشیم ماه محرم در پیش است.
وی افزود: عده ای در این ماه روضه ای می خوانند که در شان امام حسین نیست چیزی مطرح شود و روضه ای خوانده شود که سندیت داشته باشد این بسیار مهم است.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: امام حسین برای واجبات شهید شد واجبات را فدای مستحبات نکنیم عزاداری ها رقابتی نباشد اینها را کنار بگذاریم.
وی تصریح کرد:این شعرهای واهی و ترانه ها نباید گفته شود باید احترام کنیم و در شان امام حسین و با حضور مردم عزاداری ها را برگزار کنیم.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی