نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. مهر 1396 - 12:42
علی محمد احمدی گفت: در موضوع فرهنگ با چسبندگی های فرهنگی روبرو هستیم که هزینه های زیادی را به ما وارد می کند و نیاز است در این موضوع اهتمام ویژه ای انجام گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر استاندار ضمن تبریک به  علی محمد احمدی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کارهای بسیاری از جمله برگزاری کنگره شهدای استان،طرح های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و ... توسط سپاه فتح انجام شد.

وی افزود: رویکرد سپاه در کارهایی که انجام میدهد خدمت به مردم است که اردوهای جهادی با همین رویکرد در مناطق محروم استان در بخش سازندگی انجام می گیرد.
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره توانمندی سپاه در حوزه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی اظهار کرد: آنچه که.از دست ما برای کمک به مردم بر می آید دریغی نخواهیم کرد و  برای موفقیت شما در این راه، کنارتان خواهیم بود.

در ادامه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از مقام شهدای استان گفت: خوشحال هستیم که در جمع شما هستیم و طلایی ترین دوره زندگی من زمانی است که لباس بسیجی بر تن داشتم و بنده با قصد خدمت به این استان آمده ام.

وی افزود: امروز چالش ها و فشارهایی از طرف نظام سلطه به کشور ما وارد می شود که واکنش ها و حرکات آنان نشان می دهد که نظام سلطه دربرابر اقتدار ایران اسلامی درمانده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی، وظیفه ما این است که تمام توان خود را برای محقق شدن این امر بکارگیریم که خوشبختانه سپاه در این امر در خط مقدم بوده است.

احمدی با اشاره به محرومیت استان  اظهار کرد: کار در مناطق محروم امتداد همان رشادت های دفاع مقدس است و ما در این راه با تمام توان از شما حمایت می کنیم و دلسوزتر و صادق تر از سپاه برای خدمت به مردم نیست و باید همه توانمان را برای رفع مشکلات مردم در این استان بکارگیریم.

وی یادآور شد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و دین ما هم یک دین فرهنگی است و در موضوع فرهنگ با چسبندگی های فرهنگی روبرو هستیم که هزینه های زیادی را به ما وارد می کند و نیاز است در این موضوع اهتمام ویژه ای انجام گیرد و باید کار فرهنگی را بیشتر کنیم تا ارزشهای اسلامی بر ارزشهای قومی قبیله ای فائق آید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا