نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مهر 1396 - 13:36
صبح امروزمراسم تکریم و معارفه قائم مقام موسسه منادیان بصیرت کهگیلویهذو بویراحمد با معرفی سید احمد توسلی نیا به عنوان قائم مقام موسسه رسانه ای منادیان بصیرت و تجلیل از زحمات مصطفی گلستانی فربه عنوان قائم مقام سابق برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروزمراسم تکریم و معارفه قائم مقام موسسه منادیان بصیرت با حضور اعضای موسسه استانی برگزارشد.

در ابتدای این مراسم محمود محمدی مدیر موسسه منادیان بصیرت استان با اشاره به اهمیت حوزه رسانه گفت: امروز ما واقعاً در یک صحنه پیچیده محاسباتی رسانه ای واقع شده ایم که اگر بتوانیم از این صحنه به درستی استفاده کنیم موفق خواهیم  شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود می فرمایند "دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید" که این بتارانید یعنی علاوه بر اینکه دشمن را از مرز خودی بیرون کنید باید در خاک خودی هم به او حمله کنید و تار و مارش کنید. بنابراین امروزه وظیفه ما دو چندان شده است.

مدیر موسسه رسانه ای منادیان بصیرت با اشاره به اینکه امروز رسانه های جبهه انقلاب بهتر از قبل عمل می کنند گفت: این رسانه ها باید با وحدت بیشتر خصوصا در استانها جلو بروند که امروز رسانه ما در این موارد به خوبی پیش رفته و می رود. بنابراین در عرصه جنگ نرم نیاز است که با استراتژی مناسب این موضوعات پیاده سازی شوند. ما در هر لباس و منصبی که هستیم باید به وظیفه خود عمل کنیم. و تکلیف مان را اجرا کنیم، نتیجه خود برایمان میسر می شود.

محمدی با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر " اگر رهبر انقلاب نبودم رئیس فضای مجازی می شدم"  بیان کرد: این جمله رهبر معظم انقلاب تحیلیل های زیادی را به دنبال خود دارد که نیاز است در عرصه های ملی و بین المللی با ایجاد کنفرانس ها، همایشات و... به آن پرداخته شود و برای مردم تبیین شود.

وی با تشکراز تلاشهای مصطفی گلستانی فر قائم مقام سابق موسسه منادیان بصیرت یادآور شد:گلستانی فر حضوری 5 ساله در فضای رسانه ای شهرستان ها و استان داشته است که شاهد تلاش های زیاد وی برای حل مشکلات مردم بوده ایم و امیدواریم همچنان در تعیین و اجرای برنامه های آینده خود موفق باشد،

در پایان این مراسم سید احمد توسلی نیا به عنوان قائم مقام موسسه رسانه ای منادیان بصیرت معرفی شد و از زحمات مصطفی گلستانی فر با اهدای هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی