نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. مهر 1396 - 8:38
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با آ میر احمد تقوی مطرح کرد:
رفع محرومیت از ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻛﻤﺘﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘﻪ در اولویت برنامه‌های مدیریت استان است
علی محمد احمدی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌ها و مواهب خدادای بسیاری است که نیازمند یک بازنگری در شیوه مدیریتی و یک مشارکت و همت همگانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ دكتر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور در شهرستان #کهگیلویه با آ میر احمد تقوی رئیس حوزه علمیه  حضرت ولی عصر (عج) در این شهرستان دیدار کرد.

احمدی در این دیدار با اشاره به بعضی از مشكلات استان، اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت‌ها در استان تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در نیمه دوم سال  مسئولیت خدمت رسانی به مردم ولایت‌مدار این استان را پذیرفته‌ام تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات در استان به کار می‌گیرم.

وی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌ها و مواهب خدادای بسیاری است که نیازمند یک بازنگری در شیوه مدیریتی و یک مشارکت و همت همگانی است.

احمدی تصریح کرد: بدون شک در انتخاب مسئولان شایسته سالاری، تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری ملاک است و از انتصاب قومی و قبیله‌ای جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: استان در بعضی از شاخص‌ها نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است و در این مسیر نیازمند راهنمایی و کمک جامعه روحانیت استان نیز هستیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی