نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. ارديبهشت 1398 - 12:23
نشست صمیمی هیات رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ نشست صمیمی هیات رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج برگزار شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: امدادهای غیبی از بدو پیروزی انقلاب شامل حال مردم و نظام شده است، قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود، اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند.

 

حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: انقلاب اسلامی در وهله اول به حکومت خودکامه و استبدادی پهلوی خاتمه داد و در وهله بعد انقلاب‌‌های نوظهور در سراسر منطقه و جهان را ایجاد کرد، در چهل ساله اول دستاوردهای  انقلاب دشمن را متحیر کرد و موجب شد تا نظام استکباری به شدت دشمنی کند.

وی افزود: انقلاب با چنین دستاوردهای بزرگی در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی نیاز به تبیین دارد که لازم است فارغ از هر گونه اختلافاتی در تبیین آن بکوشیم که سهم رسانه‌ها در این عرصه از سایر اقشار بیشتر و مهم‌تر است.

 

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته برای حفظ دستاوردهای نظام داشته باشند.

 

وی افزود: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی  و مهدویت است و رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند، خبرنگاران نسبت به مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند تا همه بدانند مسئولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در راستای تبیین این بیانیه چه کاری انجام داده‌اند.

 

جانشین سپاه فتح استان نیز در این نشست گفت: افتخار می‌کنیم که در مجموعه سپاه فتح همواره پذیرای مجموعه‌ای بیدار و آگاه به عنوان دیده‌بانان نظام و کشور و استان هستیم.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری با ذکر فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه رسانه در جامعه گفت: کمک به بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است و اگر شما نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنید شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود پیدا می کند.

وی افزود: خبرنگاران به مانند دیده‌بانان در مکان بلندی قرار دارند که بیش از هر قشر دیگری اوضاع جامعه را رصد می‌کنند و می‌توانند با رصد دقیق خود هر مسئولی را برای موفقیت کمک کنند و نقش آگاهی بخشی در جامعه را به درستی بر عهده بگیرند.

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع خبرنگاران از دست دادن مطبوعات آزاد را به منزله از دست دادن بسیاری از دستاوردها دانست و گفت: رهبری در بیانات متقن و فرمایشات راهگشای خود عفاف و تقوا و صداقت را بیش از هر چیز به رسانه‌ها گوشزد می‌فرمایند.

 

سرهنگ انصاری در پایان با اشاره به نزدیک شدن روز سوم خرداد سالروز حماسه فتح خونین‌شهر از رسانه‌ها خواست تا با ارائه گزارش‌ها و اخبار و تحلیل‌ها این حماسه بزرگ و جاویدان را برای نسل جوان تبیین کنند.

 

تصاویر تکمیلی این نشست در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی