نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1399 - 8:39
شهید علی چمبری بعد از گذشت 37 سال مفقود الاثر بودن چند روز قبل تقحص شد و امروز پنجشنبه در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس شهید علی چمبری در سال 1342 در خانواده مذهی و ستم دیده از رژیم منحوس پهلوی یکی از روئستاهای شهرستان بهمئی چشم به جهان گشود.

این شهید والامقام پس از سپری کردن دوران راهنمای و شروع دوران متوسطه در انجمن اسلامی دبیرستان مشغول فعالیت شد.

او که عشق به انقلاب و اسلام در سینه اش موج می زد در تاریخ 17 بهمن 62 از بهبهان به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ 8 اسفند 62 در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید.

وصیت نامه این شهید والامقام در  زیر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم   یاایهاالذین آمنوانا خلقناکم عبثا و انکم الینا لا ترجعون

درود خداوند بر شهیدان راه حق از زمان امام حسین(ع) تا شهیدان امروزى . میروم براى مبارزه حق علیه باطل. روزى که روانه شده ام با قلبى پاک به سوى حرم حسینى یعنى کربلای او روانه شدم تا شاید وجود پر از گناه ام را اگر خدا خواست ببخشد.

دیگر طاقت پشت جبهه را نداشتم که هر روز برادران و خواهرانم را بوسیله موشک و سایر دیگر مهمات از بین ببرند و مایه ننگم بود که آسوده باشم و اما اى پدر و مادر گرامیم شما باید پدرى على گونه و مادرى زهرا گونه باشید وهیچ گونه نگرانى در رابطه با کشته شدن من نداشته باشىد، زیرا که یک سعادت است که ان شاء الله نصیب همه گردد.

مى دانم  که اگر کشته شدم قلبتان  تا زنده اید خواهد سوخت و همیشه ناراحت هستید، اما مسئله دینى بالاتر است و شما اى مادرم چه زحمتهاىی برایم کشیدى و نتوانستم زحمات پدر و مادر و برادرانم راجبران کنم.

و اى خواهرانم هیچ گونه ناراحتى در خود براى من در قلبتان راه ندهید و  نگران نباشید، باید افتخار کنید که فرزندانتان را براى خدا فدا نموده اید.

خداوند همه مسلمین را به راه راست هدایت فرماید، امین و خانواده ام ببخشید که از شما ها خداحافظى نکردم، دوستان مرا یاد کنید، خلاصه از همه خواهران و برادران طلب آمرزش می کنم و با همه خویشاوندان و آشنایان وصیت مى کنم که انشاء الله آنها اجرا شود و همه مسئولین مقامات بالا وصیت مى کنم به کار روستائیان فقیر رسیدگی نمایند و درد آنها را احساس کنند و خصوصا جاده ها و آب رسانی به مناطق  محروم منطقه بهمئى و روستائیان انجام شود همچنین نگذاریدکه مردم دل سرد شوند و بیشتر به مسئولین اداره آموزش و پرورش که شما آگاهید با دست اتحاد به همدیگر بدهید و بر علیه ظلم بجنگید .    والسلام علیکم و الرحمه ا... وبرکات..

 انتهای پیام/
 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی