نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1399 - 10:14
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با رفع تصرف از 149 هزار و 925 متر مربع از اراضی منابع ملی نزدیک به 15 هکتار زمین در سال جاری به بیت المال برگشت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در صبح آخرین یکشنبه از سال 99 گفت : با جدیت و برخورد قاطع محیط زیست استان با متخلفین تصرف اراضی در سال جاری  149 هزار و 925 متر مربع از اراضی منابع ملی در مناطق حفاظت شده از دست سودجویان آزاد و به بیت المال برگشت .

وی اظهار داشت: این اراضی با رسیدگی به 32 فقره پرونده در مراجع قضایی استان خلع ید و آزاد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد:  اراضی ملی در مناطق حفاظت شده امانت نسل های آینده است که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مورد تصرف عده ای سود جو قرار گیرد.

وی با تاکید بر برخورد با متصرفان منابع ملی گفت: افرادی که زمین تصرف کنند و برای آن ها پرونده تشکیل شود و محکوم شوند دیگر امکان ندارد به آن ها برگردند.

هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا در استان و شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: با همکاری خوب دستگاه قضا شعبه ی ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های تخریب و تصرف اراضی درمراجع قضایی تشکیل شده که چنین پرونده هایی بدون نوبت رسیدگی می شوند .

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی