نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. فروردين 1400 - 10:12
نامزدهای شورای شهر یاسوج تا الان کجا بودند که مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن را از روز بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته فراموش کرده بودند اما به یکباره و در هفته های نزدیک به انتخابات به یکباره همه سر از سی سخت درمی آورند.

به گزارش چهارفصل وقوع زمین لرزه 5 و 6 دهم ریشتری در شهرستان دنا و شهر سی سخت به منازل مسکونی و تاسیسات زیادی آسیب وارد ساخت و باعث ورود جدی نهادها و دستگاه های مختلف از جمله ، سپاه پاسداران و بسیج، دستگاه های خدمات رسان دولتی و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی و نیز مردم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله شد. اما به نظر می رسد برخی اقدامات در سی سخت این روزها جنبه دیگری نیز پیدا کرده است.

 

پنجمین پارلمان محلی شهر و روستا به آخرین ایستگاه خود رسیده و ثبت نام از نامردهای حضور در ششمین دوره آن انجام شد و افرادی نسبتا زیادی خود را وارد گود رقابت و آماده حضور در این ماراتن نفس گیر کرده اند.

 

نامزدهای انتخابات شورای شهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ترفندهای جدیدی به دنبال ورود به عرصه انتخابات و کسب رای مردم هستند و در کنار خانه گردی های مرسوم و قسم دادن های همیشگی و تلفن های بی اندازه برای جلب نظر گروه های مختلف مردمی از ابزارهای دیگری برای افزایش رأی خود استفاده می کنند.

 

برخی از نامزدهای شورای شهر یاسوج این روزها در شهر سی سخت مشاهده شده اند و به نظر می رسد زلزله سی سخت و مردم زلزله زده این شهر به ابزاری برای برخی از این افراد به منظور کسب رأی تبدیل شده است و با راه انداختن گروه های تبلیغاتی در پی خودنمایی هستند .

 

در روزهای اخیر برخی از نامزدهای شورای شهر یاسوج با حضور در شهر سی سخت اقدام به ساخت کلیپ هایی کرده اند و خود را در کنار مردم زلزله زده نشان می دهند؛ موضوعی که پیش از این مردم شهر سی سخت و شهرستان دنا نسبت به این رفتار پوپولیستی ابراز کرده بودند و آن را ناپسند عنوان کرده بودند.

 

راه اندازی گروه های اعزامی نامزدهای شورای شهر یاسوج به سی سخت و ساخت کلیپ هایی که به نظر می رسد رنگ و بوی انتخاباتی دارد نه تنها مورد پسند شهروندان دنانشین قرار نگرفته است بلکه آن را به نوعی بی احترامی و استفاده ابزاری از زلزله سی سخت می دانند.

 

موضوع مورد توجه دیگر این است که این نامزدهای شورای شهر یاسوج تا الان کجا بودند که مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن را از روز بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته فراموش کرده بودند اما به یکباره و در هفته های نزدیک به انتخابات به یکباره همه سر از سی سخت درمی آورند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا