نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. تير 1403 - 8:18
به نظر می‌رسد نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به جای دستگاه قضائی عمل می‌کند و با انتشار مطالبی در فضای مجازی اقدام به صدور حکم می‌کند؛ حال باید پرسید چه کسی این وظیفه را به تاجگردون محول کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل»: نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با انتشار خبری در صفحه مجازی خود از بازداشت فرماندار شهرستان باشت و تعدادی از عوامل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.

در همین خصوص معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شائبه‌هایی در مرحله اول انتخابات وجود داشت که در مرحله دوم فرماندار این شهرستان با هماهنگی استاندار سلب مسئولیت شد و نقشی در برگزاری انتخابات نداشت البته چیدمان همان قبلی بود و تنها حدود بیست‌وپنج نفر از نمایندگان فرماندار تغییر پیدا کرد.

نکته جالب در خصوص اخبار منتشر شده این است که اولین بار این خبر از سوی غلامرضا تاجگردون منتشر شد و رسانه‌ها نیز به بازنشر مطلب منتشر شده از سوی تاجگردون در صفحه مجازی اش پرداختند. 

 به نظر می‌رسد شکست تاجگردون در دو انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان باعت شده است وی حساسیتی ویژه‌ای روی آرای باشت داشته باشد.

اما نکته قابل تأمل این است که به نظر می‌رسد این نماینده مجلس شورای اسلامی به جای دستگاه قضائی عمل می‌کند و با انتشار مطالبی در فضای مجازی اقدام به صدور حکم می‌کند؛ حال باید پرسید چه کسی این وظیفه را به تاجگردون محول کرده است که در همه امور نظر می‌دهد.

این در حالی است که دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با انتشار اطلاعیه‌ای از افراد و رسانه‌ها خواست از اظهارنظر شخصی خودداری کنند چرا که این پرونده در حال رسیدگی است.

یادداشت: ع. حسین‌زاده 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی