نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. فروردين 1393 - 10:25
نماينده سابق حوزه انتخابيه بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي با تشريح شعار امسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري ، خاطرنشان كرد: اتحاد و انسجام در شرايط كنوني از سوي جريان هاي مختلف اصولگرايي ضروري و شايسته است.

به گزارش چهار فصل ، نماينده ادوار هفتم و هشتم حوزه انتخابيه بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي از برنامه ريزي هاي ابتدايي جريان اصولگرايي براي اتحاد و انسجام بيشتر در سطح ملي خبرداد.

  ستار هدايتخواه  با تاكيدبراينكه جريان اصولگرايي براي پيگيري و تحقق مطالبات و منويات مقام معظم رهبري از هيچ تلاشي كوتاهي نخواهد كرد ، اظهارداشت: اتحاد و انسجام بين  تمامي جريان هاي اصولگرايي در اين ارتباط بسيار ضروري به نظر مي رسد.

وي با تشريح شعار امسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري ، خاطرنشان كرد: اتحاد و انسجام در شرايط كنوني از سوي جريان هاي مختلف اصولگرايي ضروري و شايسته است.

نماينده ادوار هفتم و هشتم حوزه انتخابيه بويراحمد و دنا در مجلس هشتم شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال كه آيا جريان اصولگرايي در كهگيلويه و بويراحمد براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي نشست برگزار نموده يا خير؟ يادآورشد: اگرچه صحبت كردن حول محور انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي زود مي باشد اما جريان اصولگرايي در اين استان هوز نشستي در اين ارتباط برگزار نكرده است.

هدايتخواه گفت:‌ تشتت و اختلاف خاصي بين نيروهاي جريان اصولگرايي در كهگيلويه و بويراحمد وجود ندارد و تلاش دوستان در استان پيگيري و تحقق منويات مقام معظم رهبري خواهد بود.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی