نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1393 - 8:14
اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد که پس از روی کار آمدن دولت روحانی، شعار اعتدال، اعتدال شان گوش همه را کر نموده با دعوت از فائزه هاشمی، یکی از آقازاده های لیدر فتنه 88 به یاسوج، دست به سینه و با تعظیم در مقابل او روی زمین نشسته تا احتمالا مشق تندروی و قانون شکنی به آن ها بیاموزد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،چند روز پیش فائزه هاشمی لیدر تندرو و محکوم فتنه 88 به دعوت اصلاح طلبان استان به یاسوج آمد تا با آن ها دیدار و گفت و گو کند.

این در حالی است که طبق حکم صادره مراجع قضایی در دیماه سال 90 فائزه هاشمی به 6 ماه حبس و 5 سال ممنوعیت از حضور در احزاب و انجام فعالیت سیاسی محکوم شده است.

اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در حالی روز گذشته با دعوت از این آقاززاده فتنه گر به یاسوج پای کلاس درس و سخنرانی فائزه هاشمی نشستند که از زمان روی کار آمدن دولت روحانی، شعار اعتدال و دوری از تندروی شان گوش عالم را کر کرده است.

 

بالاخره معلوم نیست این آقایان مدعی که این روزها به بهانه شعار اعتدال دولت، نسبت به سیاست های دولت قبل اعتراضات فروانی داشته و همواره در سخنان خود چه در ایام انتخابات و چه پس از روی کار آمدن دولت، مسئولین دولت سابق و مخالفین سیاسی خود را محکوم می کنند چگونه با جان و دل و دست به سینه کسی را دعوت کردند که سوابق افراطی گری و ساختارشکنی هایی نظیر توهین به رهبر انقلاب، زیر سؤال بردن حجاب برتر بانوان ایرانی، تحریک به آشوب‏های پس از انتخابات 88 و توهین به مسئولان، دفاع از انقلاب مخملی و مداخله تلویزیون BBC در امور داخلی کشور، حضورفعال  در حوادث عاشورای 88 به عنوان لیدر و دیدار با مجرمان کودتای رنگی در دیماه 89 و.. تنها بخشی از رزومه قانون شکنی و تندروی این عضو خانواده هاشمی است.

هم چنین دیدارهای صمیمانه و محفل های خودمانی این گروه با خانواده متمول و سرمایه دار هاشمی، با ادعای آن ها مبنی بر این که با مردم بوده و همواره از کانون های ثروت و سرمایه در دست عده ای خاص اعتراض انتقاد کرده و خود را از جنس مردم می دانند کاملا در تناقض است.

نکته جالب دیگر در خصوص دیدار اصلاح طلبان استان با فائزه هاشمی، دست به سینه نشستن و رفتارهای تعظیم وار آن ها در تقابل با این محکوم فتنه 88 است.

تصاویر منتشر شده از این جلسه، وضعیت جالب گردهمایی اصلاحطلبان استان برای بهره برده کامل از حضور این لیدر فتنه را کاملا آشکار می کند.

برخی از فعالان اصلاحات در این جلسه اعم از جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، کارگزاران، خانم زهرا زمانی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و برخی از افراد منتسب به خوانین استان از حاضران در این جلسه بودند. پوشیدن لباس محلی توسط خانم هاشمی و رفتن به مراسم و بزم عروسی در تالار بلوط یاسوج از دیگر حواشی حضور فائزه هاشمی در یاسوج بود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی