نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1393 - 9:29
بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانه ای حمایت خود را از سخنان آیت الله ملک حسینی در محکوم کردن برنامه های ضد فرهنگی و حضور عوامل فتنه در استان اعلام کرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانه ای حمایت خود را از سخنان آیت الله ملک حسینی در محکوم کردن برنامه های ضد فرهنگی و حضور عوامل فتنه در استان اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت قاطعانه خود را از سخنان خیرخواهانه و راه گشای نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی که در روز یک شنبه 4 خردادماه 93 به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج ایراد فرمودند، اعلام نموده و از مسئولان فرهنگی استان درخواست می نماید به دلیل حساسیت موضع گیری های سیاسی-فرهنگی مسئولین استان و تأثیر تصمیم گیری ها و فعالیت های آنان بر مردم ضمن آرام نگه داشتن فضای فرهنگی استان، برنامه های خود را در جهت سیاست های کلی نظام و رهبری معظم انقلاب تنظیم و اجرا نمایند.

بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

 

گفتنی است که چند روز پیش آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع عزادارن مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج به اتفاقات صورت گرفته طی مدت اخیر در مرکز استان که در {اینجا} منتشر شده بیاناتی را در باب توصیه به مسئولان استانی عرض نمود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی