نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 14:49
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:حضور برخی از سیاسیون مساله دار و حساسیت برانگیز در این استان منوط به صدور مجوز از سوی شورای تامین است.

به گزارش چهارفصل ، هفته گذشته فائزه هاشمی لیدر تندرو و محکوم فتنه 88 به دعوت اصلاح طلبان استان به یاسوج آمد تا با آن ها دیدار و گفت و گو کند.

در حالی که حکم دادگاه بدوی فائزه هاشمی رفسنجانی روز ۱۳ دی ماه ۱۳۹۰ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، به غلامعلی ریاحی، وکیل وی ابلاغ شد و بر اساس این حکم فائزه هاشمی رفسنجانی، فرزند اکبر برابر حکم دادگاه به جرم “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران” به ۶ ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد، اما مدعیان قانون مداری در استان به نشست های آشکار  و مخفیانه با این محکوم دادگاه انقلاب برگزار کردند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه واکنش های صورت گرفته نسبت به حضور فائزه هاشمی، لیدر تندرو و محکوم فتنه 88 در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار یکی از سایت های محلی تاکید کرد که حضور برخی از سیاسیون مساله دار و حساسیت برانگیز در این استان منوط به صدور مجوز از سوی شورای تامین است.

 
" هوشنگ یاری پور " در گفت و گو اختصاصی با عصردناگفت: یکسری افرادی هستند که به استان آمده و یا ممکن است در آینده بیایند که اینها برای حضور در شهرستان بویراحمد حتما باید از قبل مجوز حضور داشته باشند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا " فائزه هاشمی بهرمانی " که گفته می شود نقش پررنگی در فتنه 88 داشت و از سویی حساسیت فراوانی حول محور وی است و چندمدت پیش به یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد دعوت و ایراد سخن نموده ، آیا مجوز ورود به خاک کهگیلویه و بویراحمد را داشته یاخیر؟ اظهارداشت: وی از سوی شورای تامین استان و فرمانداری بویراحمد مجوز حضور نداشته و ما معتقدیم چنین افرادی می بایست از قبل درخواست مجوز داشته باشند.
 
فرماندار بویراحمد افزود: براساس قانون سخنرانی هرفردی در فضای بسته نیاز به مجوز ندارد اما یکسری افراد می بایست از شورای تامین برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد مجوز داشته باشند.
 
 
وی در پاسخ به این سوال که تامین امنیت برای برخی سیاسیون برعهده چه نهادی است؟ تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم که امنیت برای همه سلایق سیاسی در منطقه فراهم شود اما وقتی فرد سیاسی حساسیت برانگیز بدون اطلاع قانونی اقدام به برگزاری نشست های می کنند ممکن است مشکلاتی برای وی پیش بیاید و ما نیز مطلع نباشیم.
 
فرماندار بویراحمد از تمامی جریان های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد خواست با تمکین و رعایت قانون با هماهنگی شورای تامین ، نشست های خود را برگزار کنند.
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی