نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 21:23
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از دلسوزان نظام ، ملت شهیدپرور و حزب اللهی ها می خواهیم مراقب سخنرانی چنین افرادی بوده و اجازه ندهند آنها با ایراد چنین مطالبی بفکر استحاله فرهنگ اسلامی باشند.

به گزارش چهارفصل ، نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام فرد ، افراد و یا گروههای سیاسی ، از تلاش عده ای برای استحاله کردن فرهنگ اسلامی در دولت یازدهم خبرداد.

 
" حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری "در گفت و گو با عصردنا گفت: عده ای در تلاشند به بهانه های مختلف فرهنگ ناب اسلامی را در دولت یازدهم استحاله کنند و به اهدافی که در ذهن های شان است دست یابند.
 
وی با تشریح شعار سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری ، خاطرنشان کرد: با سخنانی که این افراد در محافل سیاسی برزبان خود می آورند معلوم می شود که چرا رهبری انقلاب ، موضوع فرهنگ را در شعار امسال نام برده اند.
 
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود به مطالب طرح شده از " علی یونسی " وزیر اطلاعات دولت اصلاحات اشاره و یادآورشد: از سخنان این مشاور رئیس جمهور چنین برمی آید که وی و امثال وی بدنبال استحاله فرهنگ اسلامی ما هستند.
 
بزرگواری افزود: از دلسوزان نظام ، ملت شهیدپرور و حزب اللهی ها می خواهیم مراقب سخنرانی چنین افرادی بوده و اجازه ندهند آنها با ایراد چنین مطالبی بفکر استحاله فرهنگ اسلامی باشند.
 
وی معتقدست آدم های عاقل به سخنان چنین افرادی توجه نمی کنند و تحلیل های آنها را قبول ندارند.
منبع:عصردنا
 
انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی