نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. خرداد 1393 - 13:10
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج از وضعیت بد دفتر این تشکل خبر داد و گفت: چند روزی است که قسمتی از سقف اتاق فرو ریخت و گاهی از آن آب می‌چکد.

به گزارش چهارفصل ، سید سعید هاشمی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، از وضعیت بد دفتر این تشکل خبر داد و گفت: سقف اتاق انجمن خراب شده و در اتاق ریخته و گاهی آب نیز از آن می چکد و ضمن ضربه زدن به وسایل تشکل، مانع تردد دانشجویان به اتاق می شود.
 

وی افزود:  نزدیک به چهار سال است که وضعیت سقف این دفتر مشکل دارد و طی این مدت با این مشکل درگیر بوده ایم، اما هنوز مشکل این دفتر حل نشده است.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج افزود: مسئولین دانشگاه و حتی سرپرست دانشگاه از وضع این دفتر خبر دارند، اما نمی دانم چرا هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت دفتر یک تشکل دانشجویی صورت نمی گیرد.


هاشمی ادامه داد: نزدیک به یک هفته است که سقف دفتر فرو ریخت و آب به همه جای دفتر سرایت کرده، اما با پیگیری ها و نامه نگاری های مختلف هنوز هیچ کس به ما پاسخ نداد و هیچ اقدام عملی برای رفع این مشکل صورت نگرفت؛ حتی حاضر به مسدود کردن بخش های ریزش کرده نیز نشدند.


وی اظهار امیدواری کرد که سرپرست دانشگاه با شنیدن این خبر، اقدامی عملی برای رفع مشکل دومین تشکل فعال دانشگاه یاسوج بنماید.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج از آسیب دیدن وسایل دفتر این تشکل خبر داد و گفت: برخی وسایل دفتر از جمله رایانه آسیب دیدند و وجود آب در دفتر که هر از چندگاهی از بخش خراب شده سقف فرو می ریزد، موجب عدم مراجعه دانشجویان به دفتر شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی