نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. خرداد 1393 - 9:02
فعال فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:عده ای در جامعه عزت مندی خود را در داشتن ماشین مدل بالا، ملک و خیلی چیزهایی که ارزش مادی دارند می بینند درصورتی که اگر اینها از شخص گرفته شود دیگر چیزی ندارد و این نوع عزت ها در جامعه عزت منفصل هستند.

به گزارش چهارفصل ، شب گذشته مراسم جشن میلاد سرداران کربلا با حضور عاشقان اهل بیت (ع) در محوطه مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا یاسوج برگزار شد.

در این مراسم جشن، ویژه برنامه های متعددی از جمله مولودی خوانی مداحان برتر مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد، مسابقه های مختلف بین نوجوانان و مسابقه پیامکی عید تا عید انجام شد.

ستار هدایت خواه نماینده سابق مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) یاسوج به عزتمند و عزیز بودن شخص در نزد پروردگار با داشتن پاکی ها اشاره کرد و گفت:شخص با داشتن پاکی ها است که در نزد پروردگار عزیزمی شود.

هدایت خواه در ادامه گفت:عده ای در جامعه عزت مندی خود را در داشتن ماشین مدل بالا، ملک و خیلی چیزهایی که ارزش مادی دارند می بینند درصورتی که اگر اینها از شخص گرفته شود دیگر چیزی ندارد و این نوع عزت ها در جامعه عزت منفصل  هستند.

وی در ادامه به خضوع و خشوع خالصانه در پیشگاه پروردگار یکتا اشاره کرد و گفت:افراد زیادی در طول تاریخ هستند که با خضوع و خشوع خالصانه خود در پیشگاه پروردگار زمینه ساز نزول رحمت الهی شده اند.

فعال فرهنگی استان در پایان به پاکی و عزت مندی شخص در نزد پروردگار و امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت:برای اینکه شخصی در نزد پرودگار و امام زمان(عج) محبوب و عزتمند شود باید کاری کند که پاک شود و با پاک بودن اوست که نزد پروردگار عزتمند می شود.

تصاویر حضور عاشقان اهل بیت در مراسم جشن مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) یاسوج را در زیر مشاهده نمایید.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی