نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. خرداد 1393 - 12:31
فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در معرفی بُعد اخلاقی امام غفلت شده و هر وقت می خواهند از امام بگویند فقط از بُعد سیاسی وی صحبت می کنند، اولین تعبیر در مورد امام این است که امام عبد و بنده مطیع خداوند بود.

به گزارش چهارفصل ، ستار هدایتخواه عضو جبهه پایداری و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حسینه امام علی (ع) یاسوج ضمن بیان اوصاف و ویژگی های بنیانگذار انقلاب و لزوم شناخت امام خمینی (ره) گفت : تا امام را نشناسیم انقلاب را نمی شناسیم.

وی افزود: یکی از نیازهای جوانان ما امام شناسی است، امام شخصیت کاملی بود که درهمه ابعاد وجودی خویش رشد و تعالی کرده بود. به گوش برخی باید برسد که خداوند روز قیامت حجتش را بر ما تمام کرده با وجود امام، کسانی هستند که فرسن گها از سرزمین امام دور بودند اما امام را بهتر از ما می شناسند.

این فعال فرهنگی در خصوص تأثیر امام در منطقه و دنیا گفت : تأثیر امام در دنیا بسیار زیاد است، حتی از زبان دشمنان امام که می گویند آنچنان تصمیمات او برق آسا بود که ما را با بحران برنامه ریزی مواجه می کرد. مسیحان اگر جرأت دارند امروز دین خود را تبلیغ کنند مرهون امام هستند قبل از امام کسی نمی توانست از دین صحبت کند.

هدایتخواه ضمن اشاره به بُعد اخلاقی امام گفت: در بعد اخلاقی امام غفلت شده و هر وقت می خواهند صحبت بشود فقط از بعد سیاسی وی صحبت می کنند، اولین تعبیر در مورد امام این است که امام عبد و بنده خداوند بود بنده مطیع خداوند بود، بالاترین مقام معنوی یک انسان مقام عبودیت است .

این استاد اخلاق با یادآوری شروع حرکتهای حضرت امام در سال ۴۲ گفت : در سال ۴۲-۴۳ وقتی امام می خواست صحبت کند شخصی را فرستاده بودند که به امام بگوید علیه آمریکا و شخص اول مملکت صحبت نکند اما امام اعتنایی نکرد ، امام مظهر تبری و تولی بود با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن بود اگر امام از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می کرد و می گفت اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود به دلیل تبری امام بود ، اما امروز کسانی دم از دوستی با آمریکا می زنند و در مورد اسرائیل می گویند به ما چه! مبنای امام، خداوند بود و منفعت طلبانه دوست و دشمن نمی کند.

هدایتخواه گفت: امام در عرصه سیاست که وارد شد کسی از وی دروغ ، ناسزا و غیبت نشنید ، نه فشارها و تهدیدات دل امام را می لرزاند نه جنگ و بمباران.

منبع:قبس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی