نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. خرداد 1393 - 12:47
دسته روي و عزاداري ارتحال امام خميني(ره) در شهرستان لنده +تصاوير
همزمان با بيست و پنجمين سالروز ارتحال امام راحل(ره) برگزار شد
دسته روي و عزاداري ارتحال امام خميني(ره) در شهرستان لنده +تصاوير
به همت ستاد ارتحال امام خميني(ره) شهرستان لنده صبح امروز مراسم دسته روي و عزاداري سالروز ارتحال امام خميني (ره) با حضور مسئولان و مردم اين شهرستان برگزارشد.

به گزارش چهارفصل به نقل از  خبر لنده ، همزمان با بيست و پنجمين سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار انقلاب اسلامي و همنوا با مردم سراسر كشور ايران اسلامي مردم شهرستان لنده نيز با برگزاري مراسم دسته روي و عزاداري ياد پيرجماران را گرامي داشتند.

امروز بار ديگر دست ها بالا رفته و به سرو سينه زده شد و رخت ها سياه پوش پير مهرباني شده بود مردم شهرستان لنده امروز با چشماني گريان بر سروسينه مي زدند و در غم جانكاه پير و مراد خويش عزادار بودند.

 

امروز همه مردم پير و جوان ، بزرگ و كوچك، بازاري و كارمند همه و همه آمده بودند تا در عزاي كسي حضور بهم رسانند كه انقلابي تاريخي و جاوادنه براي همه جهانيان برجاي گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز بارديگر مردم ولايت مدار شهرستان لنده ثابت كردند كه پيرو انديشه ها و آرمان هاي والاي امام خميني(ره) و ادامه دهنده خط و مشي آن امام همام اند و براي بيعت و تجديد ميثاقي دوباره با جانشين برحقش مقام معظم رهبري به صحنه آمده بودند.

 

 

مراسم بيست و پنجمين سالروز ارتحال امام راحل(ره) شهرستان لنده از ساعت 9 صبح از جلوي سپاه پاسداران ناحيه لنده آغاز و با طي مسير خيابان امام خميني(ره) و خيابان شهيد باهنر با حضور در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) اين شهرستان با قرائت قرآن ، مداحي و سخنراني در مدح و ستايش امام راحل (ره) و ابعاد شخصيتي آن امام بزرگوار برگزارشد.

 

مديركل كميته امداد استان كهگيلويه وبويراحمد و رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان از ميهمانان ويژه اين مراسم بودند.

 

 

 

 

گفتني است ايستگاه هاي صلواتي توسط كسبه بازار و كميته امداد و ستاد ارتحال امام راحل (ره) در طول مسير عزاداري برپا بود.

گزارش و عكس : سيد اسماعيل ميري

انتهاي پيام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی