نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. خرداد 1393 - 8:38
شهادت سردار رشید دفاع مقدس سردار محّمد لطیف فر (ره ) را به مردم شهید پرور وشرافتمند استان وخانواده آن شهید تسلیت وتعزیت می گویم.

به گزارش چهارفصل ، حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی شهادت سردار محمد لطیف فر را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی شانه
اِنا الله واِنا الیه راجعون
شهادت پرافتخار سردار رشید دفاع مقدس والگوی تعهد وصبر وایثار،  شهید سردار محّمد لطیف فر (ره ) را به مردم شهید پرور وشرافتمند استان وخانواده سرافراز ومحترم آن شهید ورزمندگان ویاران ودوستداران او،تسلیت وتعزیت می گویم. تعصّب وتعهداو به دین و ولایت وصبر واخلاص او،موجب دلگرمی وامیدواری وفاداران نظام و وجود پرخیر و برکتش کانون گرم وامیدوارکننده یاران دفاع مقدس ومردم متدین منطقه بود.
سال قبل همسر نمونه وفداکار اودرحادثه ای دلخراش،بعد از سالها مراقبت از این گوهر گرانبها، به دیار باقی شتافت وبرادر شهیدش که از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود شهید ا…خواست پرگانی در سالهای قبل به لقاء حق رسید وامروز او دیار فانی را ترک، وبسوی معبود وپروردگار هستی شتافت ودر رضوان الهی آرام گرفت.
بی تردید این عزم وایمان وصبرواخلاص، ذخیره ای است گرانبها وهمیشگی برای او و امثال او،تا در سرای جاودان مورد عنایت خداوند سبحان و اولیاء الهی و فرشتگان مقرب قرار گیرند. تا به آنچه که برای آن، آفریده شده اند، برسند. روحش شاد واین سعادت و صعود، گوارایش باد.
اینجانب این مصیبت و فقدان غم انگیز را به خانواده محترم و صبور او و همه بستگان و بازماندگان ودوستانش که از این پس بعنوان یادگاران آن فقید سعید،یادش را گرامی وراهش را ادامه خواهند داد، تسلیت گفته و برای آنها صبرو اجر از خداوند قادر متعال خواهانم.

سید شرف الدین ملک حسینی ۱۷ /۳/ ۹۳

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی