نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. خرداد 1393 - 8:59
بخشدار مرکزی باشت گفت: هیچکدام از اهالی روستای بوسنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت ، سیگار نمی‌کشند و استعمال دخانیات در این روستا ممنوع است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خامی، مهرداد انبازپور اظهار کرد: در این روستا کسی لب بر سیگار نمی زند و به جان و مال خود آسیب نمی رساند و هیچ مرد و زنی، پیر و جوانی سیگار نمی کشد و سیگار در آن کالایی ممنوعه است.

وی ادامه داد: روستای بوسنگان در فاصله 15 کیلومتری باشت قرار دارد و دارای تعداد 80 نفر جمعیت در قالب 22 خانوار است که هیچکدام از آنان، هیچ نوع سیگار و مواد افیونی را مصرف نمی کنند.

انبازپور با بیان اینکه روستای بوسنگان به عنوان روستای بدون دود و دخانیات در شهرستان باشت معرفی شده است، افزود: طرح معرفی روستای بدون دود و دخانیات با همکاری شورای اسلامی بخش مرکزی باشت و مسوولان اجرایی این شهرستان در راستای حذف دخانیات از چهره روستاها اجرا شد.

در ادامه کریم کریمی نژاد دهیار روستای بوسنگان گفت: در این روستا کسی سیگار نمی کشد و عدم استعامل دخانیات و مواد افیونی در روستای ما به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ بچه های روستای ما این فرهنگ را به خوبی یاد گرفته اند و از این بلای جانسوز دوری می کنند.

انتهای پیام/گ

 

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا