نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. خرداد 1393 - 9:21
با حضور دوستداران و شیفتگان اهل بیت(ع) و با همت هیئت مذهبی محبین آل طه ، جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری صبح زاگرس، در این مراسم حجت الاسلام  فهیمی از اساتید حوزه علمیه یاسوج ضمن عرض تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) به ذکر فضائلی از آن بزرگواران پرداخت.

وی در جمع جوانان محبین آل طه(ع) اظهار داشت: مهمترین و با ارزش ترین کار، پرداختن به علم است و همه باید قدر جوانیشان را بدانند.
فهیمی با بیان اینکه امروز روز، علم است، ادامه داد: در جوانی عبادت را از دست ندهید، خداوند متعال در سوره ذاریات آیه 56 میفرمایند:وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاَّ لِيَعْبُدُونِ ترجمه : و جنّ و انس را نيافريدم جز براى آنكه مرا بپرستند.
وی ابراز داشت: در این آیه خداوند هدف از خلقت انسان و جن را عبودیت عنوان کرده است.
فهیمی با ذکر روایتی از شب نهم محرم، گفت: شب نهم محرم حضرت امام حسین(ع) به حضرت  ابوالفضل العباس می گوید که برای  عبادت، یک شب دیگر مهلت بگیر، این نشان از اهمیت عبادت دارد.
در ادامه مراسم استاد حوزه علمیه یاسوج بهترین راه برای ترغیب به عبادت را نظر در نعمت ها بیان کرد و افزود: یادآوری نعمت های خداوند باعث تشکر از او و عبادت می شود.
در ادامه مراسم حیدری از مداحان اهل بیت(ع) شهر یاسوج به مداحی و مولودی خوانی در وصف حضرت علی اکبر(ع) پرداخت.

-

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی