نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. خرداد 1393 - 14:13
قطعی مکرر آب طی چند روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج باعث نارضایتی برخی از بیماران و همراهان آن ها شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، قطعی مکرر آب طی چند روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج باعث ناراحتی برخی از بیماران و همراهان آن ها شده است.

 در پی تماس های برخی از بیماران با این پایگاه خبری و ابراز نارضایتی از قطعی مکرر آب در بیمارستان شهید بهشتی، کیا جاوید مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن تأیید قطعی آب در چند روز گذشته، اظهار داشت: به دلیل خرابی دو عدد از پمپ های آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد، متأسفانه شاهد کمبود آب با وجود ذخیره سازی و نصب تانکر آب در بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج بوده ایم.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی همکاران ما، مسئولان ذیربط در آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد علت قطعی آب را خرابی دو عدد از پمپ های آب اعلام کردند.

جاوید با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج مجهز به منبع ذخیره سازی آب اضطراری بوده ، ابراز داشت: این بیمارستان دارای دو منبع آب اضطراری با ظرفیت ذخیره سازی  60 هزار لیتر آب بوده که این مقدار به طور متوسط قابلیت تأمین آب بخش  های  مختلف این بیمارستان را به مدت 5 ساعت دارد.  

وی در پایان گفت: مشکل قطعی آب حل شده و در حال حاضر مشکلی برای تأمین آب بیمارستان وجود ندارد.

اما بروز این مشکل در بیمارستان مرکز شهر یاسوج که بار زیادی از امور پزشکی و درمانی شهر و استان را به دوش می کشد ما را بر آن داشت تا برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگواری به واسطه قطعی آب نکاتی را بیان کنیم.

 با توجه به شروع فصل گرما و نیاز مبرم مکان های درمانی علی الخصوص بیمارستان ها به آب، به نظر می رسد مسئولان ذیربط در امر بهداشت و درمان استان باید با اتخاذ تصمیمی مناسب نسبت به نصب منبع در کنار منبع موجود ذخیره سازی آب در بیمارستان شهید بهشتی تا حدودی کمبود آب را که در مواقعی و بنا به دلایلی قطع می شود، جبران کنند.

با پیگیری مسئولان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج دلیل قطعی آب از سوی مسئولان آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد خرابی دو عدد از پمپ ها بیان شده بود که در این مورد نیز به نظر می رسد مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد باید با تهیه چند پمپ یدک ، خود را برای هر گونه خرابی پمپ آب در فصل گرما آماده کنند تا به جای تعمیر پمپ ها و صرف وقت زیاد با جایگزین کردن این پمپ های یدک، مشکل قطعی آب را سریع تر حل نمایند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی