نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 8:13
ذبح فرهنگ به نام فرهنگ خيانت به جامعه است
حجت الاسلام مهدي كياني اصل
ذبح فرهنگ به نام فرهنگ خيانت به جامعه است
امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان كرد: ذبح فرهنگ به نام فرهنگ خيانت به جامعه است .

به گزارش چهارفصل به نقل از خبر لنده ، حجت الاسلام مهدي كياني اصل در جلسه برنامه ريزي ايام شعبانيه شهرستان لنده كه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزارشد اظهار كرد: اجراي برنامه هاي فرهنگي در سطح شهرستان بايد ضمن داشتن كميت به مسئله كيفيت در برگزاري توجه جدي شود.

وي افزود: عدم اجراي برنامه بي كيفيت فرهنگي بهتر از اجراي آن است كه تمام مسال فرهنگي و اعتقادي را زير سئوال ببرد.

امام جمعه شهرستان لنده تصريح كرد: متاسفانه برخي از ادارات فرهنگي كه خود الگويي بي بديل براي جامعه محسوب مي شوند در اجراي برخي از برنامه هاي خود خواسته يا ناخواسته خيلي از مسائل ارزشي و فرهنگي را زير سئوال مي برند.

وي تاكيد كرد: علي رغم تذكرات خصوصي به برخي از مسئولان فرهنگي شهرستان و استان در خصوص نحوه اجرا و دعوت از برخي اشخاص و هنرمندان جهت برنامه هاي خود متاسفانه به اين تذكرات اهميت نداده و از اين تاريخ به بعد اين تذكرات را به صورت علني همراه با مستندات از طريق خطبه هاي نماز جمعه و اصحاب رسانه به اطلاع عموم مردم رسانيده خواهد شد تا مردم در باره آنها قضاوت بهتري داشته باشند.

كياني اصل خاطرنشان كرد: ذبح فرهنگ به نام فرهنگ خيانت به جامعه است و بايد مسئولان مربوطه پاسخگو باشند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده اذعان كرد: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري مذين به نام اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده است بايد خيلي از برنامه هاي فرهنگي در راستاي شعار سال اجرا گردد.

وي گفت: مراسم جشن نيمه شعبان بايد با بهترين كيفيت و حضور حداكثري مردم در شهرستان لنده كه داراي سابقه مذهبي زيادي مي باشند اجرا گردد.

كياني اصل در پايان متذكر شد: مراسم جشن نيمه شعبان آخرين جشني است كه در پارك وردي شهر لنده اجرا خواهد شد و بعد از اين مراسم تمام جشن هاي ائمه و مناسبت هاي مذهبي در مساجد و حسينه ها اجرا خواهدشد.

 

انتهاي پيام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی