نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 9:36
مدیرکل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت اطلاعات در برابر هرگونه فتنه، خرابکاری و تحرکات ضد انقلاب مشی ثابتی دارد که با روی کار آمدن دولت‌ها تغییر نمی‌کند.

به گزارش چهارفصل، مدیرکل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته سربازان ظهر امروز در نشست صمیمی با برخی اصحاب رسانه اظهار کرد: اشراف کاملی بر همه حوزه‌ها در استان داریم به خصوص مذاهب و مکاتب و فرقه‌های ضاله و کوچک‌ترین تحرکی از سوی آن‌ها را زیر نظر داریم.

این مسئول امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تبادل اطلاعات در جامعه اطلاعاتی و شوراها از جمله شورای تأمین استان به خوبی صورت می‌گیرد و اقداماتی خوبی انجام شده که بسیاری از آن رسانه‌ای نمی‌شود و هدف اصلی نیز تنها رضایت مردم است.

وی که در نشست با برخی اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام سخن می‌گفت، با بیان برخی از مشکلاتی که در حوزه رسانه‌ها وجود دارد با تقدیر از عملکرد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، افزود: خبرنگاران باید در نوشته‌های خود دقت لازم را داشته باشند و مطالب بدون سند و پشتوانه دفاع از خود در رسانه‌ها درج نکنند و مراقب برخی کامنت‌ها باشند.

مدیرکل اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در برخی از خبرها و تحلیل‌ها و کامنت‌ها اگر افراد شاکی شوند برای اصحاب رسانه و خبرنگاران از نظر حقوقی و قضایی مشکل ایجاد می‌شود که تأکید ما بر این است مطالب با دقت بیشتری منتشر شوند.

این مسئول در ادامه برخورد با دست‌درازی به بیت‌المال و منافع ملی کشور را وظیفه این دستگاه دانست که هیچ‌گاه در برابر آن کوتاه نمی‌آید.

وی در خصوص موضوعاتی چون فتنه، تصریح کرد: نظام در بحث فتنه هیچ‌گاه کوتاه نیامده است و این موضوع در خصوص هرگونه خرابکاری و اقدام ضد انقلابی نیز صدق می‌کند و سیاست وزارت اطلاعات همواره در برخورد با کسانی که قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند یکسان و تغییرناپذیر است.

مدیرکل اطلاعات استان تأکید کرد: با هرگونه تشویش اذهان و با هر اقدامی که به صورت غیر قانونی قصد به صحنه کشیدن افراد را داشته باشد برخورد خواهیم کرد.

این مسئول یکی از اقدامات را مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله پولشویی دانست و گفت: نظام‌نامه‌ای برای مبارزه با پولشویی طراحی شده و به بانک‌ها و سایر مؤسسات این چنینی ابلاغ گردیده است.

مدیرکل اطلاعات استان به پی‌گیری حقوق همه مردم استان به یک چشم و یک دید توسط اطلاعات اشاره کرد و گفت: همه در استان برای ما یکسان هستند و ما به منافع یک فرد عشایری که در دورترین نقطه زندگی می‌کند به مانند مرکزنشینان در استان نگاه می‌کنیم.

وی با تبریک سی‌امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات گفت: تصمیم داریم نمایشگاهی از دستاوردهای 30 ساله انقلاب را برگزار کنیم.

این مسئول به سختی کار رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها را درک می کنیم و چون سختی کار خود را احساس می‌کنیم سختی کار رسانه‌ها نیز درک می‌شود.

 

منبع: فارس

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی