نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 13:09
موسسه آموزش عالی دانا یاسوج طی روزهای اخیر اقدام به برگزاری اردوی مختلطی با حضور تعدادی از دانشجویان دختر و پسر کرد که با عنوان بازدید دانشجویان رشته معماری از بناهای تاریخی و جلوه های معماری جهان و اسلام در اصفهان برگزار شد.

به گزارش چهارفصل ،موسسه آموزش عالی دانا یاسوج طی روزهای اخیر اقدام به برگزاری اردوی مختلطی با حضور تعدادی از  دانشجویان دختر و پسر کرد که با عنوان بازدید دانشجویان رشته معماری از بناهای تاریخی و جلوه های معماری جهان و اسلام در اصفهان برگزار شد.

این در حالی است که بر اساس آیین نامه های قانونی وزارت علوم برگزاری اردوهای مختلط غیر قانونی بوده و هیچ دانشگاهی اجازه برگزاری این اردوها را ندارد.

سید ضیا هاشمی، معاون فرهنگی وزیر علوم نیز در اولین مصاحبه های خود بعد از تصدی این مسئولیت بر غیر قانونی بودن این اردوها تاکید داشت.

سوال اینجاست که مسئولین برخی از دانشگاه ها یا با قوانین وزارت علوم آشنایی ندارند و یا اینکه اعتقادی به این قوانین ندارند که در هر دو صورت باید مورد بازخواست قرار گیرند که افراد نا آشنا به قوانین چرا مجوز تاسیس موسسه می گیرند و اگر ‌ضمن آشنایی اعتقاد عملی ندارند که مصداق ضدیت با قانون به عنوان میثاق ملی کشور است.

از دیگر سوی امیدواریم معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم که داعیه دار مخالفت با برگزاری این اردوهاست، ساز و کارهای پیشگیرانه تری برای ممانعت از این قانون شکنی ها و هنجار گریزی ها در دانشگاه ارائه کنند.

لازم به ذکر است، این دانشگاه پیش از این نیز اقدام به برگزاری اردوهای دیگری در شهرهای شیراز، یزد و اصفهان کرده است.

منبع:سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی