نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 13:12
دست درازی برخی افراد سودجو به موقوفات در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر دیدار
حجت الاسلام موسوی اعظم در دیدار با نماینده ولی فقیه مطرح کرد
دست درازی برخی افراد سودجو به موقوفات در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر دیدار
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در دیدار کارکنان این نهاد با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان از دست درازی برخی افراد سودجو به موقوفات این استان ابراز تأسف کرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز به مناسب فرا رسیدن نیمه شعبان، مسئولان و روسای اداره اوقاف و امور خیریه استان با حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در شورای خبرگان رهبری در استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کردند.

در ابتدای این مراسم،حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم،رئیس اوقاف وامورخیریه استان با عرض تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه گفت:نیمه شعبان یک دریچه به سمت کمال و سعادت انسانی است.

دست درازی برخی افراد سودجو به موقوفات

وی در ادامه به رشد کم موقوفات و دست درازی افرادی سودجود به موقوفات اشاره داشت و خاطرنشان کرد:بحث موقوفات آنچنان که باید و شاید از سوی مسئولان مورد حمایت قرار نمی گیرد.

موسوی اعظم اظهار داشت: متأسفانه در سال های اخیر دیده شده برخی از افراد سودجو به موقوفات دست درازی کرده و موقوفات را به نام خود به ثبت رسانده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان در ادامه به حکم شرعی وقف اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی آنچنان که باید و شاید برای رونق دادن به وقف از سوی بیشتر مسئولان در استان ارائه نشده است.

موسوی اعظم ابراز داشت: مسئولان باید در بحث کارهای قرآنی فعالیت های چشمگیری را برای این امانت الهی و وحی انجام دهند ،ولی به کرار دیده شده که این موضوعات در برخی از نهادها به طور گذری از آن یاد می شود.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی