نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. خرداد 1393 - 17:31
ظهر امروز و با حضور مردم و دوستداران اهل بیت (ع) مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در این مراسم که با محوریت بیت مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی و حضور فرزند ایشان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی برگزار شد شیفتگان و عاشقان اهل بیت (ع) حضور یافتند تا ارادت و عشق خود را به مولا و صاحب خود اما عصر (عج) نشان دهند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) به همه مؤمنان ازز فضای آذین بندی شهر یاسوج و ادارت استان انتقاد کرد و گفت: فضای شهر ما همانند سایر شهرهای کشور نبوده و انتظار می رفت ادارات، بازاریان و اصناف با آذین بندی و چراغانی سطح شهر به استقبال این روز بزرگ می رفتند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان این مطلب که باید جشن ها را مانند جشن و عزا را مانند عزا برگزار کرد ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده شاهد بهتری در استقبال از این روز بزرگ باشیم.

وی همچنین از آموزش و پرورش استان ، سپاه فتح، بسیج دانشجویی، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به خاطر تلاش در جهت برگزاری هر چه بهتر این اعیاد تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، مداح و ذاکر اهل بیت حاج مهدی رضایی با خواندن مولودی در وصف امام زمان(ع) به اجرای برنامه پرداخت.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی